3.

41 2 0
                                    

Medya:enis

Ben kısa bir şort giyip üstüme salaş bir  tişört giydim.deniz ise kısa mini bir etek ve üstüne kısa sade bir tişört giymişti. Çok sexsi  gözüküyorduk. Cafeye gitmek için  yola koyulmuştuk. Cafeye vardığımızda içeri girip bir masaya  oturmuştuk. Garson yanımıza geldiğinde ne alırsınız diye sordu? Ben bir waffle ve meyveli soda alırım dedim. Deniz ise waffle ile sade soda almıştı. Deniz ile sohbet ettikten sonra  telefonu açıp saate baktım saat 22.05 idi.  Sipariş ettiklerimiz gelmişti.yemeye başladık çok güzel görünüyordu. Bir yandan waffle mı yiyip bir yandan  da meyveli Sodamı  yudumluyordum.tatlımızı bitirmiştik.hesabı ödeyip cafede çıkmıştık  O ne hesaptı  öyle ya sanki avondan   alışveriş yaptık aq (saçmaydı kabul)
Otele doğru yürümeye başladık.  Başladık başlamasına ama arkadan ayak sesleri geliyordu.arkamızı dönmeye korkuyorduk. Bir kızın gece vakti  dışarda ne işi  vardı ki gece saat 11'de  sonra ara sokaklardan birine girince  hala bizi takip ettiklerini fark etmiştik.  Sonra duvarla beni arasına alan serseri piç kurusu  içmislerdi ellerinde efes şişeleri vardı elini  da tarafıma  baktığımda deniz yoktu elini belime doğru  götürürken  bir çığlık atmıştım sonra arkadan gelen biri oğlanı kendine çevirip  ona bir  yumruk  geçirmişti. Ben duvara sinmiş  ağlarken  oğlan yerde baygın bir şekilde yatıyordu.   Onu öldüresiye dövmek  gelmişti içimden,  olanlar gözümde  canlanmıştı. Ve beni  ayaga kaldırıp kafamı göğsüne basmıştı  çok güzel bir kokusu vardı. İnsana huzur veriyordu.  Babamdan  sonra ilk defa bu koku bana huzur veriyordu.  Ve kafamı kaldırıp oğlana baktım.

Hırçın KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin