2. kapitola

239 16 1
                                    

Jen bych vám napřed chtěla říct, že ze začátku moc o mystery nepůjde. Bude to taková úvodovka o pár kapitolách. Abych vás uvedla do děje. Říkám vám to, abyste se na to připravili. A jinak je to ode mě asi všechno. Doufám, že se vám tato kapitola bude líbit. :D

Nikdo nic nevěděl ani nyní. Neřekla jim to. Nikdo nepoznal, že je s ní něco jinak. Tedy kromě Hailey, s Hailey byly kamarádky již od základky. Vždy si navzájem pomáhali. Audrey Hailey vždy pomáhala s její mámou. Někdy jí pomáhala odvádět opilou z baru. Hailey se jí ptala, jestli je v pořádku a ona vždy řekla, že ano.

Audrey taky myslela na to, jak se všech šest stalo přáteli. Kdyby se vrátila před časy střední, nevěřila by, že se jejími přáteli budou tak rozdílní lidé.

Začalo to, když učitelka na biologii na začátku prváku řekla: "Budete mít skupinový projekt, který bude podstatnou částí vašeho hodnocení. V první skupině bude: Tom, Abby, Reece, Connor, Hailey a Audrey."

Po hodině zazvonilo na přestávku. Všichni se zvedli a zabalili učení.

"Jsem rád, že budu mít v tý skupině aspoň tebe." Pravil Tom ke Connorovi. Oba byli totiž nejlěpší kamarádi od osmé třídy na základní škole.

Audrey s Hailey v patách došla k nim a pravila: "Musíme se dohodnout na schůzi ohledně projektu. Co třeba dneska odpoledne v pět."

"Proč to musíme řešit hned dneska." Namítl otráveně Reece.

"Protože na ten projekt máme necelé tři týdny a je toho dost. Takže se sejdeme dneska?" Pravila Audrey otráveně.

"Jo třeba u nás." Navrhla Abby.

"Jo takže v pět u Abby." Uzavřel koverzaci Connor.

Pak šel každý na svoji hodinu.

Audrey šla s Hailey k Abbyinému domu.

"Nechce se mi ten projekt dělat Reecem." Řekla Audrey.

"Co je na něm tak hrozného?" Zeptala se Hailey.

"To jeho chování."

"Ale je sexy." Namítla Hailey.

"Hailey!" Pravila Audrey a šťouchla jí do ramene.

Sedli na pohovku v Abbyiném domě. Abby přinesla velkou čtvrtrku, na které již byl hezky vyvedený nadpis.

"Abych byl upřímný, nejde mi biologie." Pravil Connor.

"Neboj, na to jsme stejně." Přizvukovala Hailey. "Ale tady Audrey biologii rozumí."

"To jo. Ale budeme na tom dělat všichni. Že Reecei?" Obrátila se na Reece, protože je neposlouchal a čuměl se do mobilu.

"Co? Jo." Pravil a zase se díval do mobilu.

Audrey jen zakoulela očima. Potom se dohodli, že to rozřadí na pár částí a o čem ty části budou. Audrey překvapilo, že Tom biologii s přehledem rozumí.

Abby pomáhala s grafikou. Nabídla se, že všechny informace přepíše. I Hailey s Connorem se snažili nějak pomoct, ale Reece ten byl někde jinde. A ostatní to dosti vytáčelo. Po pár hodinách šli domů. Dohodli se, že se sejdou pozítří zase u Abby.

Hailey, Connor a Tom šli opačným směrem, takže Audrey šla stejným směrem jako Reece. 

LilieKde žijí příběhy. Začni objevovat