Sırf on sekiz yaşıma girdim diye üç yıl önce annem ve babamı karşıma aldım ve kendime yeni bir evde yeni bir sayfa açtım. Açmaz olaydım. Ne o sayfayı dolduracak kalemim vardı, ne de sayfayı yırtıp atacak gücüm.
Bir Cuma Sabahı,
Birden telefonum çaldı.
-Efendim.
-Nerede kaldın?
-Geliyorum şimdi,idare et patronu.
-Etmeye çalışıyorum ama patron anlayacak şimdi olmadığını hadi.
-Tamam geliyorum bb
-Bb
Hemen üstümü değiştirip çıktım.Koşa koşa çalıştığım cafeye gittim önlüğümü giydim.
-Bakar mısınız?
-Geldim.
Elime bir kalem ve kağıt alıp masaya gittim.
-Buyrun.
-Bir limonata lütfen.
-Peki.
Tam limonatayı alıp adama götürüyordum ki koşan bir gerizekalı bana çarptı.Limonata,sipariş eden adamın üzerine döküldü.Adam sinirlendi.
-Yavaş ol!
-Sanki isteyerek yaptım?
-Şikayet edicem seni bir de cevap veriyorsun.
Orada adamın ağzını yüzünü kırasım geldi.1-2 saat sonra patron beni çağırdı.Sinirliydi
-Geç çabuk odama!
-Efendim,ne oldu?
-Bir de ne oldu diyorsun pişkin pişkin.Cafemizin en değerli müşterisinin üzerine limonata döküp,özür dilemeyip zeytinyağı gibi üste çıkmışsın.
Olayı toparlamak istedim.
-Şey...
-Hiçbir şey açıklamana gerek yok önlüğünü çıkart,işine son veriyorsun.
Artık bende sinirliydim.Altta kalamazdım.
-Sen beni kovamazsın ben istifa ediyorum.
Dedim ve önlüğü yüzüne fırlattım.En yakın arkadaşım,kısacası kankam Güneş'i aradım ve benim eve geldi.Ona olanları anlattım.
-Ben o patronun... Kimse seni üzemez.Tam küfür edecekken ağzını tuttum ve
-Bırak değmez.
dedim
Onu çok seviyordum bazen şebeklik yapsada.
Neyse konuya dönelim.Benim acilen bir iş bulmam lazım
Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz daha yeni yazmaya başladım bir tecrübe olmuş olacak ileriki bölümlerde romantizm olacak ama aşırı değil.Ayrıca lütfen okuyan beğensin.İyi okumalar... Bu bölüm kısa oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudum Mezara Gömüldü
RomanceUmarım beğenirsiniz.Bu kitap sırf 18 yaşına girdi diye ailesinden vazgeçen Hayalin aşk hikayesini anlatıyor.İyi okumalar.