Sabah telefonumun melodisi ile uyandım.Bu kimdi acaba.Numara kayıtlı değildi.Telefonu açtım.
-Alo
-Alo Hayal sen misin?
-Evet benim de sen kimsin?
-Ben Rüzgar.Rahatsız ettiysem özür dilerim.
-Yok önemli değil.
-Tamam kahvaltı yaptın mı?
-Hayır.
-Ne güzell,bugün beraber kahvaltı yapalım mı?
-Olur.
-Tamam hazırlanınca beni ara ben seni alırım.
-Tmm bb
-Bb
Hemen hazırlandım.Bugün hava sıcaktı.Bu yüzden kısa kollu ve şort giydim.Saçımı yukarıdan at kuyruğu yaptım.Hazırdım.Rüzgar'ı aradım.Onu 'RÜZGAR' diye kaydetmiştim.
-Alo ben hazırım
-Tamam ben senin kapının önündeyim.
-Çok mu beklettim yoksa?
-Yok yok yeni geldim.
-Tmm bb
-Bb
Kapıda Mercedes arabası ile beni bekliyordu.
Yoldan 2 tane simit aldık.Ve vapura bindik.İnanamıyorum.Eski filmlerdeki gibi 2 aşık martılara simit atıyorduk.Onun yanında kendimi çok güzel hissediyordum.
Ben ona çok fazla tutuldum galiba.1-2 saat vapurda idik.Vapur kıyıya gelmişti.İndik.
-Biraz gezelim mi?dedi
-Tamam çok iyi olur.
Kız kulesine çıktık.Ben hayatımda bu kadar güzel bir manzara görmedim.Gerçi gördüm.Ama o ayrı.Çünkü o manzara Rüzgar'dı.
Pamuk şeker aldık.Çok eğleniyorduk.Ta ki buraya kadar. Koşarken arkama bakmayıp denize düştüm.İşin gerçeği yüzme bilmiyordum.Çünkü hiç denize girmedim.Rüzgar boğulduğumu görünce hemen denize atladı.Beni sudan çıkardı.Baya su yutmuştum.Bu nedenle bayılmıştım.Ayıldığımda evdeydim.Baş ucumda Rüzgar saçımı okşuyordu.Yok artık.
-İyi misin?
-İyiyim.
-Yüzmeyi bilmiyor muydun?
-Hayır.
-O zaman bir gün hatırlat da yüzmeyi öğreteyim.dedi gülerek.
-Galiba çok iyi olur.
-Neyse daha fazla yorma kendini.Bugün çok yoruldun.Ben sabaha kadar buradayım.Senin yanındayım merak etme.
-Tmm
-Hadi uyu.
Gözlerimi kapattığım an uykuya daldım.**********************
Sabah olmuştu.Rüzgar koltukta uyuya kalmıştı.Sabah onu karş ımda görmek ne kadar güzel bir duygu.Çok güzel görünüyor.Üzerinde bir şey yoktu ve ev soğuktu.Hemen bir battaniye alıp üzerine örttüm.Kahvaltı hazırladım.Uyandı.
-Günaydın Rüzgar.
-Günaydın Hayal.
-Çok güzel uyuyordun.
-Üzerimi sen mi örttün?
-Evet.
-Sağol.
Gülümsedim.Beraber kahvaltı yaptık.
-Bu arada bizim dükkan işi ne oldu?
-Ha çalışmaya başlayabilirsin.
-Teşekkürler.Hemen işe başlamak istiyordum.Pastaneci olacaktım.
Dükkana gittim.Rüzgar:
-Sürprizzz!
-Ay şok oldum.
Her yer tam istediğim gibi döşenmişti.Her yer iç açıcı rengarenkti.Tam istediğim gibi.
-Ah çok teşekkür ederim.Bura tam istediğim gibi.dedim ve boynuna sarıldım.O da karşılık verdi.
-Bugün başlayabilirim değil mi?
-Tabiki de.
-Çok sağol ne kadar teşekkür etsen az.
-O kadar da değil.
Dedi ve kahkahalara boğulduk.
İşime yarım saat önce başladım.
O kadar çok müşteri var ki sanki 5 yıldır bu dükkan var gibi.Çok zevk alıyordum işimden.Her zaman böyle bir mesleğe sahip olmak isterdim.Hayalim gerçek oldu.Artık bir pastaneciyim.Bu arada Güneş'te sırf benimle çalışmak için işten çıktı.O da hep pastaneci olmak istermiş.O bazen evlere sipariş götürüyor.Bazen de kasa ile ilgileniyor.Giderek müşteri artıyor.Sipariş verenlerin sayısı çoğalıyordu.Bu da dükkanı iyi yönde etkiliyordu.Rüzgar arada dükkana uğruyordu.Onu az olsa bile görmek bana iyi geliyordu.Bugünlük işim bu kadardı.Eve gittim.Ve gözümü kapatır kapatmaz uykuya daldım.Bugün çok güzel bir gündü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudum Mezara Gömüldü
RomansaUmarım beğenirsiniz.Bu kitap sırf 18 yaşına girdi diye ailesinden vazgeçen Hayalin aşk hikayesini anlatıyor.İyi okumalar.