Komentáře

1.5K 120 26
                                    

Bylo to zrovna týden po mých 16tých narozeninách a já jsem projížděla Facebook. Říkala jsem si, že už jsem nehorázně stará. Najednou jsem narazila na stranku s názvem "CREEPYPASTACZ". Vypadalo to zajímavě a já jsem se dost nudila a tak jsem de rozhodla, že stranku navštívím. Uviděla jsem první obrázek na kterém byl asi 15ti lettý chlapec s hnedými vlasy, oranžovými brýlemi a šátkem přes pusu. Měl šedou pleť a v ruce držel sekerou od krve. Přišlo mi to dost nechutné a hnusné, bála jsem se krve. Nechápala jsem jak to může mít tolik like a proto jsem se podívala na komentáře.
------komentáře----------------
Aika: bože ten Tobýsek je cutyyy..
A v odpovědích bylo:
Linkill: creepypasty mají být creepy ne cute
Anny: bože další pipka
Luise: ujasni si o čem je creepypasta
Aika: nechápu co proti mě máte je to můj názor! Táhněte do díry!
Anny: nechápu proc si na na nás hnusná to ty si tady ta hloupá
Aika: neozývej se, slepice!

-----------------------------------------
No, dobře lidé na to mají asi různé názory. Ale cute mi to rozhodne nepřišlo. Co když někde neco takového existuje? Docela jsem se toho kluka bála. Navíc jsem bydlela za lesem a proto jsem musela každé ráno do školy chodit přes les. Ale ted byl večer a já jsem to neřešila. Řekla jsem si, že "Aiku" malinko naštvu. Napsala jsem; když je teda tak cute tak běž a zařvi to z okna!
Po chvíli mi "Aika" odpověděla: dobře
Seděla jsem na posteli a říkala jsem si jestli se naštve. Po chvíli jsem ale neco uslyšela. Neco jako křik. A křičelo to: "Tobýsek je nejvíc cute na světě"  a sakra. Přejel mi mráz po zádech. Nikdo poblíž nas nebydel. Asi řvala tolik, ze to bylo slyšet až z vesnice. Ale tohle vysvětlení mě neuspokojilo. Přece jen bylo divné, že náhodná holka z fb bydlí tak blízko mě.
Vykašlala jsem se na Aiku a šla jsem si lehnout. Bála jsem se sice kluka z obrazku, ale pak jsem si řekla: Já jsem nic neřekla, mě se nic nestane. A usnula jsem. Pak jsem se ale uprostred noci probudila. A měla jsem opravdu, ale opravdu divný pocit. Pocit, jakoby mě někdo sledoval...

Dobře nový příběh je na světe. Tentokrát o Tobym. Minule se vám ten s Jackem dost líbil, tak snad se vám bude líbit i toto :))

Toby NENÍ cute!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat