svět 2050

24 1 0
                                    

Ahoj jmenuju se Spencer ale lidi mi říkají Spear. Je mi 15 let a chci vám vyprávět příběh který mi říkala máma. Takže začnu pěkně od začátku. Žiji v roce 2050 kde je všechno lehčí, místo lidí pracujou roboti, lidé už nemusí moc pracovat ale furt je jich potřeba. Chodit do školy samozřejmě taky musím kvůli vzdělání , ale teď něco zajímavého čemu jsem nemohla uvěřit. Před 34 lety to bylo jinak žádní roboti nebyli , lidé musely pracovat , znečištěné ovzduší , lidé umírali na nemoci na které je v této době lék, nebyla to žádná sranda, lidé v té době to měly hodně těžké. Měla jsem babičku která umřela v té době. Moc toho o babičce nevím ale furt je to pro mě dost na člověka kterého jsem nikdy nepotkala. Máma říkala že byla hodná, milá, přátelská, nesobecká a člověka si dokázala získat. Máma o ní mluví jako o nejhojnější osobě na světě a ještě říká že si nezasloužila umřít.

Zlý lidé jsou na  světě jen proto že je  nezákonné je zabíjet.

Byla jsi pro mě všechno a já tě ztratila.

Ale je tu jedna část mě která si jí pamatuje a musí být silná pro ni pro ty všechny lidi co tu pro mě jsou i byly. Jsem silná a jiná protože nechci být jedna z davu. Já věřím v sebe nevěřím v boha, jsem jen já, jsem originál protože nechci kopírovat. Věřte sami v sebe pomůže vám to překonat všechno zlé a podržet i ostatní když jim bude nejhůř.

Tohle je příběh pro moji babičku která není mezi námi 6 měsíců , strašně se mi po ni styzká a tak jsem o ni napsala příběh.😢😢😢
A jestli chcete pustte si písničku. Omlouvam se za chyby.

Moje PříběhyKde žijí příběhy. Začni objevovat