zamilovaná dívka

13 1 2
                                    

Byla jedna dívka a jeden chlapec. Bydleli nedaleko od sebe a tak se často vídali. Na procházce se svými pejsky. Ani jednoho ale nikdy nenapadlo na toho druhého promluvit. Dívka nikoho neměla. Rodina i její blízcí všichni do jednoho umřely při autonehodě. Bydlela se svou tetou , mimochodem s tetou se kterou si hodně rozuměla už od narození. A už jí bylo skoro 18 let. Myslela si že pro ní nemá život žádný smysl. Až do dne, dokud nepotkala jeho. Čas plynul a nic se nedělo. Dívce to trhalo srdce , chlapci to trhalo srdce. Dívka už nemohla dál čekat. Nemohla už bez něho žít. Cítila to ............. Cítila že on jí taky miluje. Cítila že to výjde a oni budou moct být konečně spolu. Vyšla v obvyklou dobu se svým psem ven , aby ho potkala na tom místě , kde se pravidelně setkávali , uviděla ho. Zastavila se , na okamžik zaváhala a pustila se za ním. Podivně se na ní podíval , zarazila se. V dívce hrklo..... On se zamračil..... Pomyslela si ale šla dál. Říkala si , že teď už to nemůže vzdát. Přišla k němu , pozdravila ho , on mlčel , pozdravila ho znovu zamračil se a hrubě jí poslal k čertu. Do očí jí vyhrkly slzy. Nehledě na to , se otočila a už byla pryč. Dívka se strašně rozplakala a rozběhla se domů. Doma vzala papír , tužku a napsala dopis. Napsala ho tak , aby vyjádřila všechno co cítí. A aby na nic nezapoměla , dala dopis do obálky a zalepila. Rozběhla se k jeho domu , dopis hodila do schránky , a došla se slzami v očích a pocitem úzkosti domů. Šla pro lékárničku , našla nejobsáhlejší pláto tabletek , a přečetla si nápis , aby se ujistila že to není žádný vitamín C a šla pro sklenici vody. Prosadila se na postel , do ruky si vzala jeho fotografii , kterou už dlouho vlastnila. Rozplakala se. Pomyslela si že už pláče naposledy. Naplnil si 2 hrsti tabletek. Polkla , zapila , lehla si do klubíčka už se neprobudí.......nikdy.

2 Den

Chlapec přijde domů. Chce vyzvednout poštu a uvidí obálku se svým jménem. Vezme jí zvědavě do ruky a začte se hned u schránky. Rozpláče se hned u prvních řádků. Rozběhne se k jejímu domu. Otevře teta. Zeptá se ho co potřebuje. Chlapec řekne své přání. Načeš mu žena v slzách řekne že dívka umřela na předávkování prášky. Chlapec se podruhé rozpláče. Důvod zná. Rozběhne se zpět domů. Otevře dveře a se slzami v očích vrazí svému jednovaječnému dvojčeti pořádnou facku. Ukáže mu dopis od dívky ..........
Chlapec pochopil a padl svému bratru kolem krku.

Konec

Snad se vám tohle líbilo. Omlouvam se za chyby. A tenhle díl je pro moje zlato 😊 Ellie01233

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 14, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Moje PříběhyKde žijí příběhy. Začni objevovat