Capitolul 4

30 2 0
                                    

,,Uita-te la usa" imi îndrept capul si o vad. Deodată o lacrima imi curge pe obraz nedorind sa fie aici.

MA ridic din banca si ma duc spre ea.  Ea se da înapoi si ajunge la caloriferul de pe hol. Imi zambeste si incerc subtila sa imi dau ochii peste cap.

,,Ce faci? " imi spune pe o voce blanda. Nu m-am aşteptat. Dar bineînţeles ca ai sa zic asa ca se comporta ca un ingeras si acasa ca dracu. Ce pot spune.

,,Mbine. Mi-am pregatit cărţile pentru ora" spun si rade. De ce rade.? Ce am făcut?

,,Ce ora ai?" Imi spune cu un glas nu prea prietenos ca prima dată.

,,Mate" zic si ea stie  prea bina ca eu cu matematica nu ma simpatizez prea bine.

,,Wow...super. Mergi in clasa" spune  si ma conformez.  Ma întorc si simt niste lacrimi cum curg si le sterg rapid.

Ma duc in banca si o vad pe Gigi. Se uita la mine intrebatoare.

,,Ce s-a întâmplat?!" Spune si mint.

,,Nimic"spun. Vad ca vrea sa ii raspund sincer dar nu o fac. Colegii se agita ca vine doamna Cher. Se vede reflexia ai prin usa si se pare ca mama a ramas sa vorbeasca cu ea.

Deodata doamna Cher intra in  clasa.

,,Domnişoara Jenner poti veni putin? " spune. Inima imi statea in loc. E tot ce pot spune.

,,Bineînţeles! " spun mascand frica. Ma îndrept spre usa si ies din clasa. 

,,Vorbeam cu mama ta despre tine. " zice doamna Cher sau cum imi place mie sa ii spun doamna Eşec. 

,,O" e tot ce pot spune. Mama imi arunca o privire ucigatoare dar eu imi dau subtil ochii peste cap. 
,,De acum vei ridica mana ca sa iesi la tabla. Chiar daca stii sau nu." Completeaza mama

Ma incrunt.  Nu imi convine.

,,Doamna. Eu nu pot sa o scot numai pe ea la tabla. Intelegeti ? Nu e doar ea un clasa." Ce pot spune.  Ii Multumesc doamnei Esec. Mama vad ca nu prea ii convine.

,,Bine. Dar cand știi vreau  sa ridici mana. " aprob. Cateva lacrimi imi apar in ochi si clipesc ca sa le alung.

,,Ma scuzati. Pot intra in clasa? " spun si doamna Cher aproba. Imi iau la revedere de la femeia care mi-a dat viata si mi-a ,,mancat sufletul" si  ma intorc.  Lacrimile navalesc si încep sa plâng. 

Doamna Eşec se pare ca inca mai vorbeste cu mama. Ma asez in banca si Gigi spune.

,,Ce ai? Ce s-a întâmplat " vreau sa răspund si o fac.

,,Stii..." nu pot sa continui ca a întrerupe

,,Sa vezi ce a zis Dorian..." spune si eu intru din nou in lumea mea mica si ma gândesc cum sa scap de realitate.

,,Kendallll...!" Spune Gigi si imi  indrept fata spre ea.

,,Da. Nasol, nu? " zic nestiind ce a zic. Se uita la mine si se incrunta

,,E nasol ca Dragos nu merge pe jos? " spune Gigi.

,,Aaa...nu. ma refeream ca e nasol ca avem mate acum." Zic si profa era in clasa. Cine stie cand a intrat.

,,Domnisoara Jenner la tabla" raman uimita si ma ridic.

Ma indrept spre tabla cu marker si iau markerul verde. Mana imi tremura. Tin cartea in mana si ma uit la exerciţiu.  Cifrele pe care le scriam cu markerul nu erau clare.  

,,Vorbeşte spune profa" aproape ţipând

,,2+16x..." vocea imu tremura de frica. Auzean din spatele clasei tot felul de 'apelative' la adresa mea.

,,Bai fata...tu vorbeşti? " zice si ma blochez ,,Stii ceva. Treci la loc. Luke la tabla" zice imediat las markerul jos si ma duc in banca.

Iau stiloul in mana omoe care l-am lasat cu capacul deschis. Scriu pe foaie exercitiul si vad ca cerneala s-a uscat. Dupa ce stiloul si-a revenit termin înainte sa termine Luke la tabla exercitiul.
Ora se termina si ma duc la baie incep sa plang si cand ma uit in oglinda lacrimile au sters stratul de fond de ten. Imi pare ca nu am luat fond de tenul cu mine. Pentru orice eventualitate.  O parte din fata este mov. Plec din baie. Dintr-o minune imi aduc aminte ca am o monstra de fond de ten pe care am primit-o de la o revistă cand am fost in oras.

O iai din geanta si ma duc rapid la baie. O întind uniform incat pata mov-galbena dispare. Pam pam pam. Chiar ca fondul de ten face miracole.

Orele se termina si ma duc acasa. Se pare ca mama nu e acasa. Ma duc in camera mea si deodata telefonul fix suna.  Cobor si ridic receptorul.

***Convorbire telefonică ***
 
Eu: Alo?!

Mama: Nu stii sa suni?

Eu: Mda..scuze. Eram la baie. (Mint si eu)

Mama: Bine. Vezi ca ti-am pregătit mâncarea.  Am treaba. Ne vedem diseara. Pa

Eu: Pa!

***Sfarsitul convorbirii***

Pun receptorul jos si ma duc in bucatarie. Imi scot mancarea si o pun pe blat. De odata iar suna telefonul. Oare cine poate fi. Doar am vorbit cu mama mai înainte

***Convorbire telefonica***

Eu: Alo?!

Anonim: Off...ce faci? Mi-a fost dor de tine...

Eu: ...

***sfârşitul convorbirii ***

Las iar receptorul jos si se pare ca telefonul suna iar.

Eu: Cine esti ?

Anonim: Sunt....

-----------------

Sper ca va plăcut!  😂😍😊

-----------------

O Viață ÎncurcatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum