Capitolul 3

43 4 2
                                    


AM INCURCAT-O !!!

Urca scările spre camera mea. Nesigura de ce se va intampla, ma bag sub patura. Aud deodată usa mea deschizandu-se. Imi scot capul de sub pătură si o vad pe mama cum se aşează langa mine pe pat. Se uita la mine cu dezamagire.

,,Răspunde....asta e vocabular de târfă. Ce vrei sa mergi la orfelinat??" Stiu ca suna nebunesc dar mereu am visat sa merg acolo.

Stiu ca acolo copii sunt abuzati dar decat sa vad ca ei ma bat la cap in fiecare zi mai bine acolo. Lacrimile tot continua sa curgă. Suspinele mele continua si incerc sa ma opresc pana nu o enervez pe mama iar.

,,Leonardoooo...!!" Stiga mama. Si tata intra pe usa panicat si întrebător.

,,Ce este? " spune si se uita la mine cum plang. Ma uit la mama si ii fac o semn subtil ca sa nu ii spună. Aproba. Sper ca sa se tina de cuvânt.

,,Uite. Copilul tau e bun numa de dus la orfelinat" tata citeste fiecare mesaj in parte. Am noroc sa am şters mesajele cu Zayn. Ca daca nu le stergeam ma întrebau si de el si nu prea aveam chef sa ma întrebe de el.

,,Imi pare rau " e tot ce pot zice printre suspine.

Mama se ridica din pat si pleaca cu tata. Dar înainte de a pleca de ce sa nu imi dea o palma amandoi. Sincera sa fiu cu Kylie am vorbit cel mai mult vulgar. Dar cu restul nu.

Tranteste usa si se deschide imediat.

,,De azi. Ai telefonul confiscat. Chiar si laptopul" Tranteste iar usa. Cade pe jos o poza de a mea. Ma ridic din pat ca sa iau poza. Ma uit la ea si vad ca are sticla sparta.

Lacrimile curg neîncetat. Chiar daca as vrea sa le opresc. Ma duc spre geam si il deschid. Cu nepăsare arunc poza si închid geamul la loc.
Ma îndrept spre baie ca sa ma spăl pe fata. După atata olans e normal. Fata mea are urme de palme care sper ca vor trece. Ma spăl pe dinti si ma duc spre patul meu.

Ma bag in pat si pun capul pe perna. Sper ca aceasta sa fie un vis din care sa ma pot trezi.

***DIMINEAŢĂ ***

Ma trezesc si pun mana pe noptiera. Imaginile cu mama mea si tatal meu cum ma lovea mi se derulau in minte. Am gresit e tot ce pot spune. E greu sa în cerci sa ii faci mereu pe toti fericiţi. Eu cel puţin una nu pot.

Caut telefonul dar imi amintesc cum mama a zis ca e confiscat. Ma ridic si imi fac patul. Ma duc la baie să ma spăl si Vad ca mai am o tenta usoara de rosu pe fata mea. Ma duc in camera sa imi iau fondul de ten desi eu ju pre il folosesc.

Il întind pe fata uniform si ma duc sa ma imbrac. Imi iau o blugii albi, maieul kaki si pluoverul alb. Ochelarii de soare stau pe cap. Parul fiind prins intr-un coc dezordonat si superstarurile albe.

Imi iau geanta si cobor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Imi iau geanta si cobor. Vad ca ai mei au plecat asa ca imi iau un mar si ma duc spre şcoala.

După ceva timp de mers ajung in sfârşit la şcoala. Parca imi lipseste ceva din mine asta e clar. Nu pot sa imi imaginez viata fara telefonul meu. Acolo am viata, muzica . Tot ce e mai bun. Vad ca nu a început prima ora. Aceea fiind geografia.

Domnul Cruz e destul... de okay sa zic. E un pic ciudat dar imi o la ce modul sau de a participa si de a se implica la ora. Am media 10 pe linie la el si sunt mândră de mine ce pot zice.

Imi pun castile in urechi de la mp3 si ma asez in banca. Vad ca 'consiliul' a început ma refer de cel de pe hol. Nu imi place sa stau acolo. Plus ca Gigi, Cara si cu Nicky stau acolo si mai vorbesc de una alta. Ma simt ca a 3-a roata la căruţă sa zic asa.

Timpul trece repede asa ca ora de geografie incepe. Ma ridic respectuos ca să salutam profesorul si incepe sa faca prezentă. Gigi a venit in banca de cum s-a sunat si a inceput sa imi povesteasca de una alta eu nefiind atentă.

Profesorul ne preda Asia. Fac caietul colorat pana când sunt atentă la ce zice.

După ce se termina ora stau in banca mea si ma pregatesc pentru ora de mate cu doamna Cher. Nu e atat de buna. Imi este frica de ea ce e drept.

Imi vad de treaba si deodata o voce familiara ma striga dar o ignor. Poate e doar în capul meu. Gigi intra in banca si ma striga.

,,Uita-te la usa" imi îndrept capul si o vad. Deodată o lacrima imi curge pe obraz nedorind sa fie aici.

***********

Sper ca va plăcut. Scurt...dar sorta... 😘😂😍🐵

*****

O Viață ÎncurcatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum