Když se Nick a Tony spolu dobavili, Tony odešel a já zůstala s Nickem sama.
Chvíli si mě přeměřoval pohledem a pak se chytil za bradu. Začal kolem mě pochodovat do kruhu.
Bylo to deprimující a já byla nervózní co mi asi tak řekne. Pak se konečně zastavil zpět za svým stolem a posadil se na židli.
,, Posaď se Emily" a ukázal na židli za mnou. Posadila jsem se a přehodila levou nohu přes pravou.
,, Takže Nicku. Smím ti tak říkat? " kývl a já pokračovala.
,,Proč jste si mě sem zavolal? A proč mě Tony sem dovedl? " zeptala jsem se a on se chvilku na mě díval pohledem jako nevím co odpovědět ale pak se vzchopil a začal.,,Takže Emily. Pronásledovali jsme tě tak dlouho, aby nám tě tvoje matka vydala jelikož tvoje i její moc jsou dohromady moc silné a ty nestvůry by vám mohly ublížit. Ale teď, když už spolu nejste tak se ani ji a ani tobě nic nestane. Neboj se."
Byla jsem zařazená tím, jak řekl o těch nestvůrách. Asi to byly jejich nepřátelé nebo co. Ale jsem jim za záchranu vděčná.
,,A co se mnou teď bude Nicku?" zeptala jsem se ale někdo zaklepal na dveře a do místnosti vešla Natasha. Celá v černém jako vždycky.
,,Teď půjdeš s Natashou a ona ti ukáže tvůj pokoj a pak tě začne vyučovat s magií a sebeobranu. " řekl Nick a Natasha se na mě falešně usmála a pobídla mě abych šla za ni.
Šly jsme dlouhou chodbou než jsme konečně dorazily ke dveřím kde byl 'můj' pokoj. Otevřela dveře a vedla mě dovnitř.
,,Takže Emily. Trochu se tu porozhlédni a já pak pro tebe přijdu a začne výcvik jo? " zeptala se a já kývla a ona pak odešla.
Začala jsem si pokoj pořádně prohlížet. Tři velké šatní skříně a velká postel. U postele menší stolek a na něm lampička s mobilem a knihou.
Dále vedle stál psací stůl a na něm kelímek s propiskou a hromadou tužek a pastelky a pak i hromada papíru.
Otevřela jsem jednu ze skříni a byly v ní šaty a obyčejné oblečení na večírky a na venek a byly tam asi 4 páry střevíčku a 4 páry tenisek.
Ve druhé skříni bylo oblečení pro akce hlavně v černé barvě a luxusní kožené 4 páry bot na podpatku.
A ve třetí skříni bylo hromada věci na sport.
Bylo to luxusní. Začalo se mi to tu líbit ikdyž se mi stýskalo po máme a tátovi a sestřičce.
,,Můžeme Emi..... Děje se něco?" zeptala se najednou Natasha když vešla do pokoje.
,,Jen jsem zavzpomínala na rodiče a sestru. Je mi po nich smutno. Ale to nic. Můžeme tedy jít? " řekla jsem a ona kývla.
Vyšly jsme z pokoje a zamířily si to do velké haly, která byla snad pomalu podobná celé základně.
,,Takže Emily. Tady tě budu vyučovat sebeobranu a naučím tě jak ovládat svoji sílu. Takže nejdřív se naučíme tu sebeobranu" řekla a naše hodiny sebeobrany mohly začít.
ČTEŠ
E.M.I.L.Y(Avengers)
FanfictionToto je příběh o dívce, kterou chtějí zajmout Avengers, kteří pracují pro S.H.I.E.L.D. . Jenom kvůli tomu, že má Emily schopnost ovládat různé živly ji chtějí na svou stranu v bojí proti nebezpečí. Naše hrdinka však Avengers stále utíká a netuší...