2.kapitola

8 2 0
                                    

Dneska do práce nejdu, a tak jsme se rozholdi s Joshem, že budeme zařizovat kuchyň. Koupili jsme utěrky, mikrovlnku, myčku a jídlo jsme zrovna nakoupili. Potom jsme koupili jídelní stůl a židle. Do obývacího pokoje gauč, konferenční stolek a stěnu s televizí. Všechno jsme to nastěhovali do bytu.

O 14 dní později

Náš byt už je celý hotový a už tam normálně bydlíme. Dneska jsme rovnou z práce šla domů a četla si knížku, když v tom přišel Josh s něčím za zády. Já nevěděla co to je. Zeptala jsem se ho ale on řekl ať zavřu oči. Tak jsem je zavřela. On si kleknul na koleno a řekl, že můžu otevřít oči. Před očima držel zásnubní prsten. Bylo to neskutečný, až jsem se z toho rozplakala. Nasadil mi ho na prst a políbil mě. Potom jsme se chvíli objímali, když náhle řekl: Nechtěla by si miminko? Já nevěděla co říct. Chci miminko, řekla jsem a tak jsme se rozhodli, že to zkusíme. Ten večer jsme se bavili o svatbě a o miminku. Potom jsme šli spát. Mě se zdál krásný sen o svatbě. Ráno jsem se probudila v 10.00 hodin a Josh tam nebyl. Zachvíli slyším, jak někdo v kuchyni nadává. Vstanu z postele a jdu do kuchyně. Tam Josh, který se pokouší o palačinky. Já jsem mu je pomohla dodělat a dali jsme si snídani. Celý den jsme se dívali na filmy a jen tak odpočívali.

Jako 20-ti letáKde žijí příběhy. Začni objevovat