Tak, dneska jdu do práce od 8.00, takže si umyju vlasy. Vyhrabala jsem se z postele a šla do koupelny. Umyla jsem si tělo a vlasy. Vylezla jsem z vany, omotala jsem si ručník okolo těla a vlasy dala do turbanu. Šla si udělat snídani. Josh mi nechal v kuchyni vzkaz. Vrátím se do 7.45 a bylo 6.30, takže jsem si udělala ovesnou kaši. Když jsem dojedla, vyfoukala jsem si vlasy fénem, vyžehlila je a dala do skřipce. Namazala si tělo krémem a šla do šatny. Vzala jsem si krátké červené šaty bez ramínek s černými balerínkami Došla jsem ještě do koupelny a namalovala se. Nanesla jsem si denní krém, make up, stíny, řasenku a rtěnku. Zhasla jsem v koupelně, když v tom přišel Josh a v ruce držel červenou růži. Byla nádherná. Dal mi ji a já ji dala do vázi. Políbila jsem ho a nabídla mu zbytek ovesné kaše, ale on řekl, že žrádlo pro prasata nejí. Tak jsem to dojedla a vyrazila do práce. V práci jsem pomáhala jedné staré dámě s jejími věcmi na pokoj. Bylo to únavné. Asi ve 12.00 mi přišla zpráva od Joshe.
Ahoj lásko, v kolik se vrátíš z práce?
Odpověděla jsem mu, že za hodinu jsem doma. Potom jsem předala práci mojí kolegyni a vyrazila autem domů. Když jsem odemkla dveře, tam Josh a zapálené svíčky všude. Odložila jsem si věci a šla cestičkou, vytvořenou svíčkami. Bylo to romantické. Došli jsme do ložnice. Tam rozsvícené pouze lampičky a závěsy byly zatažené. Josh mě obejmul a zeptal se co na to říkám. Řekla jsem, že to je úžasné a políbila jsem ho.
ČTEŠ
Jako 20-ti letá
RomancePříběh o 20ti leté Rosie, která dokončila střední hotelovou školu a ke svým 20.narozeninám dostala byt. Její přítel Josh se s ní chce zasnoubit. Je připravená na sňatek? Příběh je psán ich-formou z pohledu Rosie.