Žánr: Horor
Tak po nějaké době jsem se zase rozhodla podívat na nějaký horor. Do zpráv jste mi těch návrhů posílali hodně, ale nejvíce mě zaujal tento - díky svému názvu (Na další filmy, které jste mi posílali se budu snažit taky podívat, třeba už teď o víkendu). Ze začátku mě děsila hudba, ale potom se ukázalo, že to není tak strašné, jak jsem si myslela - Až na pár scén, které byly docela morbidní. Film Pach krve mi přijde mnohem děsivější.
O co tam vlastně jde? V jednom městečku řádí kanibal a unáší dívky a ženy, ale nikdo neví, kdo to vlastně je. Tuto záhadu vyšetřuje jedna mladá policistka. Aby záhadě přišla snáz na kloub, tak si domluví schůzku s jedním kanibalem, který je zavřený ve věznici se speciální ostrahou, protože je stále moc nebezpečný. Agentka si s ním povídá jako s normálním člověkem. On jí pak řekne, kdo si myslí, že to dělá a ona mu za to domluví lepší věznici, ve které nejsou tak špatné podmínky. Když ho tam přivezou, tak zabije a zakousne policisty a uteče. Agentka mezitím zavře do vězení druhého kanibala. Večer se dozví, že kanibal, se kterým si povídala utekl. Najednou ji zazvoní telefon. Samozřejmě volá on. K jejímu překvapení ji řekne, že ji nechce zabít, že je ještě spousta jiných lidí. A tak začíná další hon, teď však na mnohem inteligentnějšího kanibala.
Délka filmu: Cca 110 minut
Známka: 2-3