Labyrint: Útěk
Žánr: Thriller, Akční, Sci-fi
Dost často jste si říkali o recenzi na Labyrint, ale až teď jsem to konečně udělala. Slyšela jsem o tom hodně, že je to super Thriller, že se na to mám podívat atd. Ale abych pravdu řekla, tak mě to zase tak moc nenadchlo. Nevím, jestli jsem měla moc vysoká očekávání, ale prostě mě to moc nezaujalo. Podle mě takový průměr...
O co tam vlastně jde? Thomas se spolu s ostatními chlapci dostane na jakýsi Plac uprostřed Labyrintu. Ostatní chlapci jsou tu déle než on. První chlapec, který se zde objevil je tu už 3 roky, ale nikdo se ještě nedostal z Labyrintu ven. Thomas si zezačátku stejně jako ostatní chlapci nic kromě jména nepamatuje. Pak si ale začíná pomalu vzpomínat na jakousi dívku. Ta se za pár dní objeví taky na Place a v ruce má vzkaz, že je poslední. Začnou se dít podivné věci a Thomas se chce co nejrychleji dostat z Labyrintu ven.
Délka filmu: 114 minut
Známka: 3
Labyrint: Zkoušky OhněmŽánr: Akční, Sci-fi, Thriller
Druhý díl je podle mě na tom cca stejně jako ten první. Kniha se mi líbila mnohem víc než film.
O co tam vlastně jde? Thomase a jeho přátele zachránila jakási skupina, která tvrdí, že jim zajistí bezproblémový život a že je ochrání před organizací Z.L.S.N., která je poslala do Labyrintu. Myslí si, že jim můžou důvěřovat, ale to se dost spletly. Tato skupina spolupracuje se Z.L.S.N. a chtějí je jen pro sebe. Thomasovi a jeho přátelům se podaří utéct, ale čeká je ještě dlouhá a nebezpečná cesta do hor za ,,Pravou rukou,, která je může zachránit.
Délka filmu: 2 hodiny a 9 minut
Známka: 3