Olmayan Deprem

265 14 7
                                    

   Komşularının tarifi üzerine evin yolunu tuttular. Eve geldiler, ev sahibiyle anlaşmayı yaptılar ve hızla evlerine dönüp toparlanmaya başladılar. Perşembe sabahı arabaya eşyalar yüklendi ve yeni evlerine doğru yola koyuldular büyük bir mutlulukla.. Eve geldiler, eşyalar eve taşındı ve bir oh çektiler. Yeni evleri geniş ve büyüktü, tek eksikleri artık bir bahçelerinin olmamasıydı. Yalnız bir sorun vardı. Bebekleri eve geldiklerinde ağlamaya başlamıştı. Ne yaptıysalar susmamıştı kızları. O kadar çok ağlamıştı ki kıpkırmızı olmuştu yüzü. Bu onları çok üzmüştü ve korkutmuştu. Anlam veremediler, hiç ağlamayan bir çocuğun neden bu kadar çok ağladığına.. Minik kızları hissetmişti ama anlamadılar.. Akşam oldu, eşyalarını yerleştirmiş ve çok yorulmuşlardı. Kadın minik kızını uyuttu ve kocasıyla yorgunluk kahvelerini içtikten sonra onlar da yattılar. Gecenin bir yarısı büyük bir sarsıntıyla uyandılar. Deprem oluyor diyerek apar topar evden dışarı çıktılar. Ama dışarda bir tane bile insan yoktu. Şaşırdılar böylesine büyük bir depremde nasıl olurda kimseler korkupta evlerinden çıkmaz diye. Bir süre dışarda durduktan sonra apartmana girdiler, şaşkındılar. Evlerine girdiler, bebeklerini beşiğine yatırıp uzun süre şaşkın bir ifadeyle birbirlerine baktılar. Ezan okunmaya başladı ve bir su sesi duymaya başladılar. Adam kalktı ve sesi takip etti. Tuvaletten geliyordu ses. Tuvaletin ışığı ve çeşmesi açıktı. Çeşmeyi ve ışığı kapatıp karısının yanına geri geldi. Karısına onun mu ışığı ve çeşmeyi açık bıraktığını sordu. Kadın adamın yanından hiç ayrılmamıştı ki o açık bıraksın.. Kadın ve adam birbirlerine sarıldılar, korkmuşlardı. Uyku girmedi gözlerine zaten gün de ağarmıştı artık. Kadın mutfağa gidip kahvaltı hazırladı. Kahvaltılarını yaptılar, adam işe gitti, kadın ise bebeğini doyurup evi toparlamaya başladı. Öğlene doğru kapı çaldı, gelen komşulardı. Hoşgeldin demek için gelmişlerdi yeni komşularına. Kadın komşularını buyur etti. Oturdular, tanıştılar, muhabbet ettiler. Kadın komşularına gece çok büyük bir deprem olmasına rağmen neden dışarı çıkmadıklarını sordu. Komşuları deprem olmadığını söylediler. Kadın olduğunu ve çok şiddetli sarsıldıklarını söyledi ama çok ilginçtir ki hiç bir komşusu böyle bir depremi duymamıştı.. Peki nasıl olmuştu bu.. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Esrarengiz EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin