Rasuflu ușurată și ma îndrept spre Mike care stătea inconștient pe podea înconjurat de medici.
Ma apropii cu frica.. Si constat ca nu arata asa de rau pe cum imi imaginam. Medicii se ridica iar eu ma asez langa el, el ma apuca de mana si sopteste :
-Esti bine ?
-Datorita tie, bine, doar niste vanatai.
-Ma simt usurat. Ah..
-Ce e ?
-Ma doare spatele..Il ajut sa se ridice de pe podeaua rece, dupa care ii pun un brat dupa gatul meu si il pun pe scaun. Ii iau telefonul din geaca si imi sun fratele sa vina sa ne ia cu masina.
~Apel~
-Da ?
-Antonio eu sunt..
-Anné ? Ce e surioara ? De e ai telefonul inchis ?
-Am fost rapita impreuna cu noul coleg de munca, care nu arata prea bine, dar acum politia e aici ancheteaza cazul..
-Unde sunteti ?
-O casa abandonata... Rute 64 parca..
-Stiu locul, vin cat pot de repede.
~End~Ii pun telefonul la loc si ma asez in genunchi langa el, pun capul in poala lui, si el imi pune mana pe cap si ma mangaie usor.
-Stii, Mike..
-Da ?
-Cred ca...Dar sunt intrerupta de un politist.
-Domnisoara, domnule, va asiguram ca nu va, va mai face probleme, il cunosteati ?
-Nu..
-Eu da..
-Sunteti rude ?
-Da, defapt chiar fratele meu.
-Fratele tau ?
-Sti de ce ar face astav?
-Da, fratele meu, a aflat ca tu esti sefa mea si lui ii placea de tine de 5 ani incoace, te supraveghea intr-una, si cum a aflat ca lucrez pentru tine a trecut la actiune. Am vrut sa te protejez dar nu am putut sa ocolesc pericolul..
-Multumim.Apoi politistul pleaca.. Raman uimita.. Pierduta prin propriile ganduri, vocea lui Mike aparent usor groasa se aude :
-Anné, ce vroiai sa imi spui ?
-Huh ? Aa da.. Cred ca...Apoi apare fratele meu. Care bineinteles ne intrerupe. Iar.
-Surioara !
-Pe bune ?
-Ce ?
-Nu puteai sa mai intarzii cateva secunde ?
-Atunci plec...
-Nu pleca. Glumeam.
-Haideti sa mergem.Anto il ia pe Mike si ii pune mana dupa gatul sau pentru al ajuta sa mearga.
Il baga pe bancheta din spate iar eu langa el, doar ca el avea capul pe picioarele mele. La un moment dat, imi sopteste :
-Crezi ca.. Ce ?
-Ca... Nu stiu..
-Hai zi.. Daca nu era ceva important nu faceai gura ca ne-a intrerupt, iar.
-Mda..
-Deci ?
-Ce ?
-Zi !
-Bine.. Cred ca.. Sunt indragostita de tine..
-Bun, pentru ca eu nu cred, eu sunt indragostit de tine.
-Serios ?
-Da. Esti o femeie curajoasa, puternica, ce nu se lasa stapanita de frica..
-Mersii..
-Placerea e de partea mea.
-Unde va las Anné ?
-La mine.
-Sigur ?
-Da.
-Doar voi doi ?
-Da...
-Stau cu voi.
-Frate !
-Ce ?
-Nu fi misogin. Te rog. Vrem sa fim linistiti, nu verificati din 5 in 5 minute daca suntem bine sau daca dormim.. Ori mai stiu eu ce..Cei doi barbati au inceput sa rada. Mike statea langa mine, il ajutasem sa se ridice, sa stea normal, si cum aveam cale libera, m-am repezit cu mana mea de felina, la mostenitorii fratelui meu, amenintandu-l un pic :
-Daca nu ne lasi, frumosul tau partener, va venii cu mine si va murii.
-Bine eu va las. Hai jos.Coboram jos, eu inca foarte amuzata de spusele mele si reactia fratelui meu, incep sa rad usor.
Frate-miu ma pupa pe obraz, ii strange mana lui Mike si pleaca. Intram in casa, si il conduc in singurul dormitor din casa, adica cel al meu, si ii spun sa se dezbrace de acele haine si sa intre la baie.
Ma trantesc in pat obosita, sun la serviciu si imi iau un concediu de 2 saptamani si ii spun ca Mike va sta cu mine din motive medicale. Ma duc catre dulap, imi iau ceva lejer, precum o bluza transparenta, fara sutien, si o pereche de pantaloni scurti lejeri, poate prea scurti.. Dar ma rog.
Dupa ceva vreme iese Mike de la dus.
-Ai ceva haine pentru mine ?
-Da, isi mai uita frate-miu cate ceva pe la mine cand se imbata si nu vrea sa afle mama. Ma mir ca nu isi uita si creierul.
-Ahm.
-Dar uite. Aici ai niste boxeri, o pereche de pantaloni de trening.. Si bluza nu am.
-Stai calma. E de ajuns. Mersi frumos.Trec pe langa el si ma holbez la abdomenul sau mult prea bine structurat, parca sculptat. Ma opresc si ma duc in spatele sau, ii pun mana pe muschii mainilor, si strang putin, apoi masez si fara sa vreau ma lipesc de spatele sau. Apoi, dandu-mi seama ce neindemanatica sunt, ma departez. Dar el ma apuca de incheietura, si ma trage, astfel eu lipindu-ma cu pieptul de pieptul sau.
-Nu am putut sa nu observ din prima clipa ca nu porti sutien, bluza ta, e prea transparenta..
-Oh, o voi schimba.
-Nu, ramai asa..
-De ce ?Apoi ma saruta. Eu ma rusinez si fac pasi in spate. El ramasese doar in boxeri, iar eu eram neputincioasa in fata unui barbat bine facut, si senzual. Deodata ma lipesc de peretele rece al camerei. Nu mai am scapare.. Gata..
-Unde mai fugi ?
-Sa fug ? Dar nu fug..
-Atunci..Imi pune o mana pe gat, iar cealalta pe coapsa dreapta, si se apleaca spre buzele mele intredeschise si dornice de inca un sarut de al lui. Si asta se intampla. Incepe a ma saruta cu tandrete, apoi pasional, iar dupa cateva secunde mai romantic. Limbile noastre purtau un razboi teritorial destul de aprig, dar nu ma las mai prejos, asa ca il musc usor de buza.
-Mike..
Spun eu aproape gemut..
-Ma omori daca mai gemi asa..
Apoi imi maseaza coapsa si isi duce mana de la gat, pe sub bluza mea, catre sanii mei, pe care ii maseaza usor, apoi coboara spre feminitatea mea. Maseaza usor si ma duce pe culmi inalte, si fara sa stiu, ma ud.Isi ma mainile de pe mine, le pune in jurul taliei, ma mai saruta romantic o data, si spune :
-Nu vreau sa crezi ca profit de tine, deci nu din prima seara.Apoi se pune in pat, iar eu langa el, doar ca, cu spatele, ma prefac suparata.
-Nu fi suparata, o sa primesti, doar ai rabdare.
-Mda. Bine.
-Te rog nu mai fii suparata.
-Nu sunt. Ma prefaceam.
-Daca nu spuneai, aveam de gand sa iti dau, dar asa, hai la somn.Apoi ma ia in brate pe la spate. Ma saruta pe umar, dupa care sopteste :
-Noapte buna, mica printesa.
Oftez si inchid ochii. La scurt timp, adorm.
CITEȘTI
Îndrăgostită De Un CRIMINAL
RomanceAnné, fată a cărei viață era lipsită de aventură, acțiune si dramă, este dată peste cap de către noul coleg de serviciu, care îi dă peste cap toate principiile și o face să se îndrăgostească de el. Se va lăsa Annè în voia iubirii lui, sau va încerc...