Hayır anlamıyorum neden?neden ben? Hep suçlu benim.Herşey benden ibaret. Daha bugün parkta toplanıyorduk ve herkes geldi. Sıla ise bi bok çıkarmadan duramıyordu. Amacını sadece ben anladım.Bana yakınlaşarak Egeyi benden ayıracaktı bütün arkadaşlarımı elimden tek tek alacaktı.Fakat ben ona bir oyun oynadım.Salak yaa.Gittim Ege ile konuştum. "Ege , " "Efendim" biraz bekledim ayakkabısının bağcığını bağlıyordu."Ege""Söyle..." "Sıla'yı seviyormusun yoksa banamı öyle heliyor bir türlü anlamadımda?" "Sıla mı?Ben Sılayımı sevecekmişim hahahhaa" bekledim komik değildi. "Peki kimi seviyorsun?" Durdu , bekledim ve cevap yoktu tekrarladım. "Kimi seviyorsun?" "Cevap veremem!" Acaba neden söylemedi diye düşünürken diğerleri geldi Sıla uzaktan bizi izliyordu tek başına.Diğerleri "ooo çift olmuşunuz😉" diye mırıldandı . Bende Egeye dokundum , güldüm.Daha sonra Ege "olum yapmayın şöyle ya kankayız diye sevgilimi olucaz " dedi . Olsaydık aslında daha makbüldü.Neyse sonra Ege bunu diyen arkadaşı köşeye çekti . Fısıldaştılar ama Egenin fısıldaması normal ses tonu gibiydi."yaa olum açığa çıkarsaydın . Anlayacak şimdi onu sevdiğimi mahçup düşücem kes sesini" dedi duydum. Neyse sonra...OHAA BENİMİ SEVİYORMUŞ!! İnanamıyorum ee bende onu seviyorum sevgili olmamız için sadece bir engel kaldı Sıla!