Първата среща

34 1 0
                                    

Събудих се от звъня на алармата ми. Станах от леглото и се запътих към банята, взех си душ след което тръгнах да избирам дрехи. Облякох син потник и черни дънки, сложих безцветен гланц и тръгнах на долу по стъпълата за да закуся. Направих си два сандвича и побързах за да не закъснея за лекции. Нямаше никой в нас, за това заключих и тръгнах към едно такси, което беше спряло до къщата ни. След минути таксито ме спря точно пред колежа. Слязох от таксито и се запътих към сградата. В двора на колежа беше пълно с колежани, но за съжаление не познавах никого. Докато влизах в сградата някъкво момче ме попита дали съм нова тук. Косата му беше къдрава и кестенява, а очите му зелени. Разбира се отговорих му че съм нова. Попита ме как се казвам, а аз отговорих свенливо (Елена). Подаде ми ръка и каза, че му е приятно и че се казва Хари.
Гледната точка на Хари
Беше ми интересно да разбера живота на това момиче. Но в същтия момент я намирах за поредната курва която мога да изчукам.
-Да те разведа?-попитах я, а тя кимна.
-Разкажи ми малко повече за себе си Елена.
-Ами няма много за говорене.-каза тя като погледна в земята.
-Хайде де разкажи ми.-помолих я отново.
-Ами на седемнадесет съм, преди живех в Лондон, вчера се преместихме тук със семейството ми, напуснах приятелите си за по-добро образование тук и това е долу-горе всичко.-Елена гледаше през цялото време в земята, може би я беше срам. Виждах нещо в това момиче. Но също я виждах като поредната кучка.
-В коя стая имаш първи час?-Елена се усмихна и каза 15.
-Хайде ще те заведа-тя кимна и тръгнахме.
-Това е, беше ми приятно после ще се видим.
Гледната точка на Елена
Влязох в стаята и седнах на последния чин. Едно момиче се запъти към мен.
-Кристин.- каза червенокоската.
-Елена.
-От къде си?-запита ме тя.
-Лондон.
-Разкажи ми за себи си.
Започнах да и разказвам, а тя ме слушаше и кимаше с глава.
-Ела да те запозная с другите.-каза Кристин като ме задърпа.
-Запознайте се това е Елена.
На чина бяха седнали две момчета. Единия беше със сини очи и руса коса,казваше се Марк, а другия беше с кестенява коса и тъмно кафеви очи, който се казваше Луйс. На два стола бяха седнали две момичета с руси коси, Едната беше Лекси, а другата Олив.
Часа свърши след което всички се запътихме към двора на колежа. Дойдоха Хари и негови приятели.
-Виждам, че си се запознала с Кристин.-каза Хари като ми се усмихваше мазно.
-Да запознахме се.-каза Кристин.
-Довечера ще ходим ли на купон в къщата на Марк.- попита Хари.
-Разбира се.-отговори Кристин.
-Елена ти ще дойдеш ли?-попита ме Хари.
-Не.
-Защо. Хайде ела ще бъде забавно. Ще можем и да се опознаем.-каза Кристин
-Добре ще дойда.

Здравейте това беше 2 глава надявам се да ви е харесала. Имам идеи за книгата надявам се за сега да ви харесва не е кой знае какво но пък е още началото. Харесвайте и коментирайте 😄😘😘

Първата любов на ЕленаМесто, где живут истории. Откройте их для себя