Партито

20 1 0
                                    

  Гледната точка на Елена
Съгласих се само и единствено да отида на това парти зареди Хари.
След колежа се прибрах в къщи. Партито беше в 10 часа, а сега беше още 1 часа. Реших да си напиша домашните, а след което да почета малко книга.
  5 часа по-късно
Погледнах часа и беше 6 имах още 4 часа. Слязох долу в кухнята за да хапна нещо. Направих си един сандвич след което се качих горе. След две минути чух долната врата да се отваря. Слязох долу за да видя кой е.
-Миличка.
-Мамо.
-Как мина днес в новия колеж?
-Супер. Намерих си нови приятели,даже днес вечерта ме поканиха на някъкво парти. Може ли да отида?
-Миличка знаеш, че те пускаме, но трябва много да внимаваш. Все пак си още на 17.
-Да мамо знам.
Качих се горе в моята стая. Замислих се какво ще облека. Погледнах в дрехите си и видях една прилепнала черна рокля. Реших да бъда с нея, защото подчертаваше много добре тялото ми. Намерих си и едно красиво кулие, което си пасваше идеално с роклята. Часа вече беше 9 имах още малко време. 9:30 Хари щеше да дойде да ме вземе от нас. Реших да сложа лек грим. Пуснах косата ми свободно. Часът вече беше 9:30. Така че Хари вече трябваше да е дошъл.
-Чао мамо и тате.
-Кога ще се прибереш.
-Незнам тате.
-Добре не закъснявай много.
-Добре.
Излязох от къщата, и видях Хари който се беше облегнал на черния си джип и пушеше някъква цигара.
-Здравей Хари.
-Здравей Елена.
-Много си красива днес.
-Благодаря.
-Хайде де не се изчервявай. Хайде да се качваме.
Качих се отпред до шофьорското място.
  Гледната точка на Хари
Елена беше толкова красива днес. Много ми се искаше да я изчукам тази вечер. Но нещо в мен ме спираше да го направя.
   Гледната точка на Елена
Погледнах Хари, косата му беше вързана на кок. Беше облечен в черна блуза и черни дънки. Винаги се обличаше в черни дрехи. Имаше някъкви смучки по врата. Всичко в него беше толкова секси. Но за момент Хари прекъсна мислите ми.
-Елена пристигнахме.
Слязох от колата и тръгнах към голямото имение. Видях Марк, Луйс и още двама които не познавах. Навсякъде имаше колежани, алкохол и дрога. Тръгнахме към Луйс и Марк. Видях и Кристин. Седнахме на една маса.
-Какъв алкохол искаш. -запита ме Хари.
-Всъшност аз не пия.
- Хайде де съвсем малко.
- Добре.
-Хари наля нещо в чашата ми.
Пробвах го, хареса ми, не беше толкова зле. Когато идвахме насам всички ми зяпаха задника. Дори някъкви ме обараха. Виеше ми се свят. Май ми дойде в повече алкохола. Луйс ме задърпа към някъква стая. Започнахме да се целуваме. Устните ми се разбиваха в неговите. 
  Гледната точка на Хари
Видях, че Елана отива на някъде с онзи шибаняк Луйс. Надникнах леко в стаята и видях как се целуват. Елена се беше напила, а Луйс искаше да се възползва от нея. Нещо в мен ме накара да спра това нещо.
-Елена какво правиш тук?
-Не се бъркай Хари.- Луйс започна да ми вика.
-И какво ще я изнасилиш и ще се възползваш от нея това ли искаш.
-Теб какво те е интересува, върви да чукаш някоя курва и ще ти мине.
-Не няма да я оставя, тя ми е приятелка и идва с мен.
Хванах Елена за ръката и тръгнахме към входа. Излязохме от имението и се запътихме към джипа. Настъних Елена на седалката до мен, след което тръгнахме. Замислих се, че няма как да я заведа сега в тях така пияна. Трябваше да дойде в нас за тази вечер. Тръгнахме към моята къща, която беше близо. Влязохме вътре в къщата.
-Кое е това момиче пък сега Хари.- попита майка ми.
-Една приятелка. Тази вечер ще спи тук.
Качихме се горе в моята стая. Слижих Елена на леглото ми да спи. След което се съблякох, останах по боксерки и легнах до нея. Наблюдавах я как спи, изглеждаше толкова невинна и беше много красива. Мамка му виждах нещо в нея. Защо ме привличаше това момиче. Мисли се обвзеха в главата ми.

Това беше 3 глава надявам се да ви е харесала. Ще ви бъда много благодарна, ако харесвате и коментирате какво мислите за тази книга.😘😘

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Jun 20, 2016 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Първата любов на ЕленаМесто, где живут истории. Откройте их для себя