Brwi-chan - Kagami Taiga x Reader

346 27 11
                                    

Przeprowadziłaś się niedawno do Tokio. Dziś był pierwszy dzień w twojej nowej szkole -  liceum Seirin.

Wiedziałaś o niej niewiele. Tylko tyle, ile było Ci potrzebne - szkoła utworzona w zeszłym roku, posiadająca szybko rozwijającą się drużynę koszykówki, która rok temu, składając się jedynie z pierwszaków, dotarła aż do finałów.

  *  *  *  *  *  *

Przemierzałaś właśnie korytarz w poszukiwaniu swojej klasy - 1-2. Otworzyłaś drzwi sali, a widok na który napotkały twoje oczy, sprawił, że w ich kącikach pojawiły się łzy radości, a na twarzy tak zwany 'banan'.

Bardzo wysoki chłopak o, cóż... dość oryginalnych brwiach, siedział na ławce rzucając jednym z pierdyliarda hamburgerów, leżących obok niego, w niskiego, niebieskowłosego chłopaka, którego z początku nie zauważyłaś.

-Brwi-chan?! - krzyknęłaś, a wzrok wszystkich zwrócił się w twoją stronę. - Jeju, Taiga to naprawdę ty?!

-[N-nazwisko]? -  wyraz jego twarzy można było opisać tylko w jeden sposób -  "waląc w tą ścianę, myślałem, że nie jest aż tak twarda", czyli szok jak po obszczaniu przez psa.

- Mówiłam Ci przecież, żebyś mówił do mnie [imię], baka! - podeszłaś do niego i w pięknym stylu zabrałaś mu jedną z kanapek.

-[Imię]... Przebiegła jak zawsze... - starał się odzyskać jedzenie, ale bezskutecznie.

-A ty tak samo głupi, Bakagami~

Chłopak chciał ci coś dogadać, ale do klasy wszedł nauczyciel i zaczął lekcję organizacyjną.

Na samym początku zostały przydzielone wszystkim miejsca, a Kagami dostał opiernicz za jedzenie w klasie. Wasz wychowawca wywalił wszystkie jego kanapki do kosza, a Taiga wyglądał tak, jakby widział śmierć swoich dzieci. Wracając do miejsc... Na ciebie wypadła ostatnia ławka pod oknem. Przed tobą siedział ten niebieskowłosy chłopak, a obok niego - Taiga.

Pan [nazwisko nauczyciela] zaczął monolog, a ty prawie zasnęłaś. Prawie, bo zostałaś perfidnie obudzona przez niebieskookiego.

-Kagami-kun kazał to tobie przekazać, [nazwisko]-san - szepnął podając ci złożoną, a raczej zgniecioną karteczkę.

Odszyfrowanie wiadomości na niej zapisanej zajęło ci przynajmniej 5 minut.

Do [Imię]

Po lekcjach wrócimy razem do domu?  Powspominamy stare czasy. Po drugie muszę Ci coś powiedzieć... Ten sekret, pamiętasz?

Aaa, zapraszam cię na hamburgery. Odmowy nie przyjmuję, bo jestem naprawdę głodny.

Od Brwi-chan'a...

PS. Nie nazywaj mnie już tak.

Zaśmiałaś się na ostatnie zdanie i zaczęłaś wspominać najlepsze chwile z tym idiotą.

*Wspomnienie nr 1*

Uciekałaś przed swoim bratem. Zmierzałaś ku pobliskiemu boisku koszykówki. Grałaś na nim zawsze z Himuro, którego pieszczotliwie nazywałaś Tatsu-chan. Miałaś nadzieję, że i dzisiaj tam będzie.

Oczywiście, miałaś rację. Gdzie indziej mógłby być?

-Tatsu-chan~

-O! [Imię]-chan! - podbiegłaś do czarnowłosego i przytuliłaś go z całej siły.

-Ekhm... Himuro, kto to? - usłyszałaś za sobą chłopięcy głos. Widząc do kogo należał, odskoczyłaś od niego natychmiast i schowałaś się za Himuro.

-To [Imię] [Nazwisko], moja przyjaciółka. Też pochodzi z Japonii - Tatsuya uśmiechnął się do ciebie. Spojrzałaś jeszcze raz na nowego znajomego. - To Kagami Taiga.

-B... B... Brwi-chan!! - wrzasnęłaś i zaczęłaś uciekać w stronę swojego domu, przez co wpadłaś w ramiona swojego brata. Gdy już zaciągnął cię do domu, dostałaś szlaban. Według ciebie było warto. W końcu poznałaś Brwi-chan'a.

*Wspomnienie nr 2*

-Taigaaa! TAIGAAA!

-Czego?

-Pograjmy~

-Przecież cały czas z tobą wygrywam...

-Może tym razem będzie inaczej?! No chodź~

-Niech ci będzie.

Zaczęliście grać. Już po paru minutach przegrywałaś sromotnie... Ale kto by się tym przejmował? Twój przyjaciel robił najpiękniejsze wsady, jakie kiedykolwiek widziałaś, a przecież chodziliście dopiero do gimnazjum.

  *  *  *  *  *  *

-Znowu wygrałem - powiedział, a ty zdyszana opadłaś na ławkę. - Trzymaj wodę - mówiąc to rzucił napojem w twoją stronę.

-Baka! Jakbyś mnie tym w głowę walnął, to zabiłabym cię!

Kagami usiadł obok ciebie, a ty oparłaś się o jego ramię.

-Taiga... Wiesz, że w te wakacje wyprowadzam się do Japonii, prawda?

-Wiem... Ja też. Mam pomysł! Jeśli spotkamy się w tym samym liceum... Powiem Ci pewien sekret.

-Jaki?! JAKI?!

-Dowiesz się - powiedział, po czym pocałował delikatnie twój policzek i odszedł, zostawiając cię w niemałym szoku.

*Koniec wspomnień lel*

Rozmyślania przerwał ci dzwonek. Postanowiłaś nie wstawać od razu. Stwierdziłaś, że jeśli Kagamiemu naprawdę zależy na wspólnym wróceniu do domu, to poczeka. Zasnęłaś i...

...Obudziłaś się na ławce przed halą.

-CO?! JAK?! GDZIE?! KIEDY?! BA-KA-GA-MI!!

-Nie wrzeszcz - powiedział bardzo spokojnie, co spowodowało u ciebie jeszcze większe rozdrażnienie.

-PO CO MNIE TU PRZYNIOSŁEŚ?!

-Myślisz, że mam cały dzień, żeby na ciebie czekać?

-Dla swojej przyjaciółki powinieneś mieć czas zawsze!

-Co do tego... Pamiętasz co ci obiecałem... Sekret...

Kagami tak samo jak tamtego dnia usiadł obok ciebie. Wasze spojrzenia się skrzyżowały.

-Powiedz mi ten sekret bałwanie, a nie się na mnie gapisz.

-K...K-Kocham cię, chyba.

-HAHAHAHAA!! To ten sekret?! Wiedziałam to od zawsze! 

Położyłaś powoli i delikatnie dłoń na policzku chłopaka. Następnie z drugą ręką zrobiłaś to samo, tyle że... Pociągnełaś go za brew. Kagami wrzasnął, a ty wybuchłaś śmiechem.

-Też cię kocham, Brwi-chan. To dlatego wiedziałam.

Bez zastanowienia złączyliście wasze usta w pocałunku.

Jeszcze długo siedzieliście na ławce wspominając i śmiejąc się.

-Taiga~

-He?

-Teraz jesteśmy parą, nie?

-Em... No wiesz,  jak chcesz...

-Baka - chwyciłaś chłopaka za rękę i zaczęłaś ciągnąć go w bliżej nieokreślonym dla niego kierunku. - Idziemy na te hamburgery czy nie? Jako dobry chłopak powinieneś postawić obiad swojej dziewczynie!

-Jeśli mnie dogonisz... - mówiąc to wyrwał swoją dłoń z twojego uścisku i zaczął uciekać.

-Głupi jak zawsze... - szepnęłaś. - I TAK CIĘ ZŁAPIĘ BRWI-CHAN!

******

Tak zepsuć ;<<

Nee, Taiga wybacz ;<<

Kiedyś Ci to wynagrodzę XDD

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 28, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

✸ KuroBasu One shots ✸ [chwilowo zawieszone, bo jestem super leniwa ;-;]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz