Guru : Urm ade yang tak kene ke cg ?
Sir Jongkook : Cikgu boleh pergi .. nanti saye suruh anak buah saye hantar ke pejabat ..
Guru : ne .. *blah*
Sir Jongkook : Ne .. Kai .. Kamu cerita sekarang ape yang dah jadi sebenarnya ...
Kai : *menitiskan air mata* Sebenarnya macam ni .. Semalam Saye , Jihyo dengan Jessica pergi ke tempat yang sir cakapkan tu .. Hotel Star Seoul ..
Sir Jongkook : Bwo ? Tapi kan sir dah Kate hotel tu tak wujud kai ..
Kai : *potong* Sir biar saye habis cite dulu .. Lepas tu .. Mase kami nak masuk hotel tu . kami terdengar lah suara orang mintak tolong ..rupa rupanya Tu chanyeol ..
Sir Jongkook : Chanyeol ?
Kai : Ye chanyeol .. kami pun pelik .. kenape chanyeol boleh ad kat dalam hotel tu .. lepas tu kami pun cari lah die .. Dia ni ade dalam sebuah bilik .. Bilik nom 5 ni ..*tunjuk gambar yang diambil Jihyo *
Kelas : oooo~
Kai : Mase tu kiteorang memang terkejut beruk tengok Chanyeol kena cekik dengan hantu mane tah .. Kiteorang tengok secara live
Ketua Kelas : Hantu ?!???
Kai : ne .. Hantu ... then hantu tu hilang ...
Sir Jongkook : eh jap sebelum tu sir nak tanye .. Mane chanyeol eh ?Die tak datang sekolah sebab ni ke ?
Kai : *mengelengkan kepalanya* Actually Chanyeol dah pindah ke Busan .. Dia kena ikut Appa dia .
Yeoja 1 : Andwae ?!?!?! Oppa !!!
Yeoja 2 : Ya ! Tu oppa aku lah ....
Yeoja 1 : Bwoya ! That's my Oppa ! Aniyo !!??? Neo Michiisseo ?!!!!!Yeoja 2 : Hey You !
Sir Jongkook : Yaa ! Kamu berdua .. Pergi BERDIRI DI LUAR ...
Yeoja 1& 2 : Jigeumyo??!? (지금요? )
Sir Jongkook : DANGJANG , JIGEUM !!!!!! ..
(당장 , 지금!)Yeoja 1 &2 : Ne .. :-( :'( ...
Sir Jongkook :*angguk kepala kepada Kai*
Kai : kan mane tadi eh .. oh ? Mase tu nasib baiklah Chanyeol bawak phone dia .. So Kiteorang gune la phone die nak call police ..
Sir Jongkook : Pastu ? Dapat x?
Kai : *geleng* Kredit die habis ..
Sir Jongkook : Pasal Jessica tu?
Kai : pastu Jihyo nampak la Sorang budak ni .. Then die ikut budak tu sampai lah depan lif yang takde lantai .. semua berlubang .. time tulah kiteorang jumpe Jessica kena gantung kat lif tu .. *menitis air mata*
Kelas : Ahhhhhhhh! *jerit*
Ape tu ?
eeeeeee
Andwae !
Tutup mata ! bawah umur ...
Seram la wei ..
Hahahahahaha ..
Mereka melihat gambar hantu yang sempat diambil oleh Jihyo ... So scary ..
Sir Jongkook : Dah dah .. ini hal serius .. Kai , kamu dah report kat polis x ?
Kai : Belum sir .. saye tak sempat sebab Saye pergi hospital sebelum ni ..
Sir Jongkook : ape ? Awak buat ape kat hospital .. ad cedera ke..
Kai : Bukan saye .. Tapi Jihyo ..
Sir Jongkook : Kenape Dengan Jihyo ?
Kai : Jihyo mengalami Amnesia ... :-[]
Sir Jongkook : Ini memang luar batas dah ni ... Kai , kamu boleh ikut saye sekarang .. Kelas , kamu jangan bising .. Ketua kelas !
Ketua kelas : ne ?/
Sir Jongkook : Kamu hantar kehadiran tu kat pejabat .. just reka je reason die yang pelajar tak datang tu .. tulis la demam ke ...
Ketua kelas : Ne !
Sir Jongkook : Jom kai .. *blah*
Kai : Pergi mane sir .. *blah*
.....
Haii .. Hihihi .. Sorry ahh Ff ni tak best la pulak .. keke ^﹏^ .. Korang hentam je eh yang mane typo tu .. hihi .. Korang memang syokk .. Tq yr sebab luangkan mase bace ff ni .. Kamsahamnida yeorobunn ! Chu~