Omma Jihyo : Jihyooooo?!?!
X : Urmm .. Annyeonghaseyo *bow* Kami dari pihak polis *tunjuk identiti card
Kai , Omma & Appa Jihyo : Ne . annyeonghaseyo inspektornim ..
Inspektor : Boleh saye bertemu dengan Kim Jong in*blah*
Kai : *terkejut* n..ne Saye . *angkat tangan* *ikut inspektor*
.......
Inspektor : Saye Inspektor Suho . *berjabat tangan*
Kai : *berjabat tangan* 'macam kenal je inspektor ni'
I . Suho : Adekah kamu tahu ape hajat kami ke sini?
Kai : *mengelengkan kepala*
I . Suho : Hulurkan saye kertas tu ..
Polis : Ne .. *hulur *
I . Suho : Kamu ingat lagi yang report pasal Hotel Star seoul yang kamu katakan sebelum ini ?
Kai : Yea .. Encik dah siasat ke ?
I.Suho : Kami telah ke Hotel lama yang kamu cakapkan . Dalam Perjalanan , kami ternampak satu papan tanda yang menunjukkan arah ke HOTEL STAR SEOUL ---} .. Tetapi ..
Kai : Tetapi ape ?
I . Suho : *letakkan gambar*
Kai : gambar ape ni ? *tengok*
I . Suho : Kami telah mengambil gambar papan tanda tersebut yang sungguh lama .. Seperti yang kamu lihat , Seseorang telah menukarkan MOON kepada STAR ..
Kai : Maksud Encik ?! Kejap .. Seperti yang encik tahu , saya ke Hotel Moon untuk membuat kajian .. Tapi kalau seseorang mengubah papan tanda tu , bukankah sama sahaja ? Ia tetap juga lama ..
adoii faham tak?
macam ni , Hotel star seoul memang tak wujud . Ada orang ubah papan tanda lama yang tertulis Hotel Moon Seoul .. Hotel Moon Seoul ni dah runtuh . Dia ubah moon tu jadi star . Hotel Star Seoul tu tak wujudlah. Sir jongkook cakap Group si kai ni kena pergi Hotel Moon Seoul 2 ... (Hotel baru) Sekarang faham?
I .Suho : Ya betul .. Maknanya seseorang itu mungkin baru di tempat ini . Sebenarnya Hotel Moon Seoul Ade 2 .... Hotel Moon Seoul 1 dengan Hotel Moon Seoul 2 ... Semasa membuat laporan , Sir Jongkook kamu sudah menerangkan segala yang kamu bersama kawan kamu yang lain harus ke Hotel Moon Seoul 2 bukannya 1 ...
Kai : OO .. Seseorang itu mungkinkah ...
......
Siapa yang sia sia tukar papan tu .. BIJAK betul laa ..
By The Way .. Hope KoranG enjoy ya .... *blah*