*Aybars
"Aybars bi dakika bekler misin?"demişti. Olduğum yerde durdum ve parmaklarımı bir ritim tutturmaya başladım. Bu hareketi genellikle heyecanlandığımda ya da sinirlendiğimde yapardım. Olduğum yerde döndüm ve ona baktım Dolunaya. Ona sarılmamak için kendimi çok zor tutuyodum. Tam bi şey söyliycekti ama arkamı dönüp gittim onun bana eskiden yaptığı gibi. "Benden kaçamazsın Ay."dedi ay dediğinde bi an duraksasamda sonradan koşarak her zaman kafa dinlemeye geldiğim yere gittim. Kayalıkarın oraya oturup denizi izledim. Biz eskiden aynı zamanda çok yakın arkadaştık. Ben ona o da bana Ay diyodu,çünkü benim ismim Ay'la başlıyo onunki de Ay'la bitiyodu. Bunu unutmamıştı. Burayı bi tek o biliyodu. Biz buraya Ay vadisi diyoduk,sadece ikimiz gelirdik buraya. Arka cebimden sigara paketini çıkarıp içinden bi tane aldım sonra diğer cebimden çakmağı aldım ve sigarayı yaktım. Arkadan araba sesi geldiğinde oraya döndüm ve Dolunay gelmişti. Üstelik beni gördüğüne şaşırmıştı. Hemen ayağa kalktım sigaramı yere atıp üstüne bastıktan sonra arabama binip gittim. Eve geldiğimde Oya dondurmanın nerde olduğunu sordu. Bende bi şeyler geveleyip kendi odama çıktım. Odam çatı katında olduğu için balkona çıktım bira içicektim ama yarın okulun ilk günü diye vazgeçip bi sigara daha yaktım ve balkondaki koltuğa uzanıp kitap okudum.