Boleh kuat jugak aku hempas pintu tadi! Biar tertanggal je terus! Do I care? Aku meletakkan begku di tepi pintu lalu berbaring di atas katil. Kenapalah nasib aku macam ni.. Aku bertekad nak belajar bersungguh-sungguh tapi... Badan rasa malas sangat! Aku duduk bersila di katilku. Tapi.. nanti mummy kecewa dapat anak macam aku. Aku kena belajar rajin-rajin... Tapi macam mana ek? Aku menggaru kepala. Hmmmm... ha! Tiba-tiba ada mentol bercahaya di atas kepala ku. Aku mengambil telefonku. Aplikasi Whatsapp dibuka. Aku kena mintak tolong kawan aku.
marina:
Maya
Maya
Maya
Maya
Maya
#Sajanakspamkau:Maya
Kau kenapa? Sakit? Nak aku hantar kau pergi hospital bahagia?
marina:
Aku nak mintak tolong... Macam mana nak jadi rajin n pandai?....
maya:
asala kau tetibe plak nak jadi pandai niyhhh???...selalu aq nasihat kau cakap hmmmmm....
marina:
kalau x nak cakap je....
aq terus tutup app tu...sbb skit hati ngan maya...aq terus belajar sendiri....aq terfikir jugak asal aq x ikut je ha cakap mama?????aq turun bawah....cakap ngan mama
aq: ma.....esok rin nak pergi lah tuisyen tu....sbb rin sedar rin pndai...
mama dengan muke hodoh nye tu terus peluk aq....and terus update kat wall fb die...aq terfikir jugak die ni dah sewel ke?????
a/n:dah lame sngat x update..Bobbyloverz_kau nak sangat kan aq update.....
vote
vote
vote
YOU ARE READING
TUTOR AND TUISYEN
AléatoireCERITA INI MENGISAHKAN APABILA SEORANG MURID, TUISYEN DIRUMAH DAN RASE MCM KAT NERAKA SEBAB DAPAT CIKGU YANG SUKA DENGKI..