Elena küçük yaşta yetimhaneye bırakılan biriydi.Elena'nın annesi ve babası yurt dışına çıkmıştır. Yetimhanede tam 15 yıl geçirmiştir. Orada arkadaşlarıyla birlikte çok güzel vakit geçirir. Ayrıca Elena'nın dersleri çok iyidir. Elena'nın Halen adında bir erkek arkadaşı vardır. Halen Elena'yı çok sevmektedir.Fakat Elena Halen'i sadece arkadaş olarak görür.Halen bu duruma çok sinirlenir.Çünkü gerçekten Elena'yı çok seviyordur.Bir gün Elena'ya
+Merhaba-Merhaba
+Nasılsın
-İyi sen
Bu 2 arkadaş konuşurken Halen'i sevmekte olan Rasel onları izliyordu.Halen bunu fark etti.Elena'ya=
+Benim biraz işim var hemen geliyorum.dedi
Halen Rasel'in yanına gitti.
Rasel
+Sen ne yapmaya çalışıyorsun?
Halen
-Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun?Yakamı bırak artık!Ben Elena'yı seviyorum.Rasel ağlayarak gitti.Halen Elena'nın yanına gitti.Elena ve Halen iyi bir dosttu.Ama Elena Halen için şüpe duyuyordu.Sadece bu da değil ayrıca ilerleyen zamanlarda ne olacağı belli değildi.Elena bunun için çok düşünmüştü ama kararı "EVET" idi.Elena Halen 'nin kendi için ne hissettiğini biliyordu.Gerçekten kendisini çok seviyordu.Bu Elena için farklı bir histi.Ama güzeldi.Duyguları karışmıştı.Beyni düşünmekte zorlanır gibiydi.Ama o Halen'den başka kimseyi sevmiyordu.Bu konuda emindi.Elena okuldan çıkıp yetimaneye giderken Rasel'i gördü.Rasel hala ağlıyordu.Elena onu izledi herzaman gittiği yoldan gitmiyordu.Burada değişik bir şeyler oluyordu.Elena hızlı hızlı yürüdü ve yetimhaneye gitti.Onu bir süpriz bekliyordu.Elena'yı evlat edineceklerdi.Bunu Elena istiyordu.Amaaa...Elena biraz kararsızdı.Aynı Halen 'de olduğu gibi.Gitti kendi isteğiyle gitti.Okuldan fazla uzak bir yere gitmiyorlardı.Hatta okulun hemen yanına gidiyorlardı.Halen bunu gördü.Ne olup bittiğini öğrenmek için Elena'nın yanına gitti.
+Ne oluyor burda?
-Beni evlat edinen aile buraya taşınıyoruz.
+NE!Seni evlat mı edindiler bu çok güzel bir haber.
-Ama belkide hiç birlikte olamayacağız.
+Öyle şeyler söyleme Elena.Herşey böyle daha güzel olacak buna emin ol.
Halen böyle söylerken kendinden emindi.Çünkü burada daha güzel anılarının olacağını düşünüyordu.Ama hiç birşey öyle değildi.Çünkü Elena'nın yeni ailesinin bir kızı vardı.Kızının adı da Rasel idi.Bunu Halen'e söylemek istemiyordu.Belkide başka bir zaman öğrenmeliydi.Halen gitti.Elena Rasel ile anlaşabilecekleri konusunda emin değildi.Ama denemeye değerdi.Elena'nın çok güzel bir odası olmuştu neredeyse salon kadardı.Elena gerçekten çok sevinmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Dünyası
Chick-LitAz sonra içinde daha çok genç kız edebiyatı olan bir kitap okuyacaksın Umarım bu kitap hoşuna gider... BÖLÜM 1 HAYALLER Elene 15 yaşında bir kızdır. Annesi ve babası o küçük yaşında iken onu bırakıp yurt dışına giderler. Elene'yi de yetimhaneye b...