Capitolul 3

90 4 7
                                    

Dimineața

Ma trezesc.Pff...Andrei nu e lângă mne.Ma ridic greoi din pat merg la baie și.mi fac rutina zilnică si după merg la dulap si.mi iau următoarele haine:


Ranile inca se mai vedeau pe corpul meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ranile inca se mai vedeau pe corpul meu.Doua lacrimi se scurg pe obrajii mei.Nu voi uita acea seară.
Ma duc jos si găsesc un mesaj de la Andrei:Puiu am plecat la școală ne vedem acolo.Te pwp :*
Pff...Plec singură. Ok .

Îmi iau mașina si in 5 min sunt acolo.Cobor din mașină si nu.mi vine sa cred ce vedeam.Andrei...se....săruta....cu...curva scolii Mandi.
Merg la el si.l mângâi ușor pe spate
-Ce Doamne...zice si se uita la mine
-Da uite.ma sunt aici!Nesimțirile dispari din viața mea!spun printre lacrimi si plec.
Nu pot sa cred. Il iubeam.Dar el se folosea de mine.Ma lipesc de dulapul meu si alunec încet căzând pe ciment.Simt o mână pe spatele meu.Ma uit a cui era.Era Justin.Ii sar in brațe plângând neîncetat.
-Shhhh...Gata.Liniștește.te Kiki.Te rog.

P.O.V Justin

Ma uitam la ea.Plângea așa de tare.Nu pot sa cred ce ia făcut ăla. Va plati ca mia făcut îngerașul sa plângă. Ii iau bărbia intre mâinile mele si ma uit la ea.Era așa frumoasă.Fara sa gândesc o sărut tandru ea răspunzând.mi la sărut.

-Te iubesc!o aud șoptind
-Ce?Ce ai zis?
-Aaaa.....Nimic....
-Atunci pe cine iubești?
-Pfff...Normal ca pe mine!
-Hei...in legătură cu...
-Nu.ti face griji te rog te.am iertat.

Intru la ora împreună cu ea si ne așezam in aceeași banca.Se uita așa urât la Andrei.Creca il lua la bătaie.He he ce sa zic?Fata mea.

-Așa copii am început ora bla,bla,bla

...

Clopoțelul ne salvase.Ma uit la ea cum se ducea spre masa ei.Acolo stătea mereu singură.
-Hei Kiki... Hai la mine la masă sa te cunoști cu prietenii mei.
-Ce??? O_O stai Bieber eu nu.s populară.
-Ba ești! Ești iubita mea!
-Ce?!

Nu apucase sa zică ceva ca am oprit.o si am luat.o la masa mea.  Cred ca o sa iau bătaie =)) .

Sper ca va plăcut lăsați un comm ce vreți sa se mai întâmple si vb.Va pwp,pufarinelor.

Bad Girl-JBUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum