Capitolul 4

69 4 1
                                    

P.O.V Kiki

Stăteam la masa cu Justin.Nu pot să cred că îl iubesc.Îl ador.In timp ce Justin râdea cu dragii lui prieteni aud o voce cunoscută.O nu!ra Andrei!
-Kiki,te rog iartă.mă te...
-Taci!Nu ști cât de prost ma simt!
-Da se vede!Stai cu un tâmpit ca el la masă si zici ca te simți prost!Pe bune Kiki
Justin se ridicase de la masă iar prietenii lui îl opriseră.
-Ști... Ar trebui sa pleci dde aici!
-O sa vezi tu,curvo!ma amenința el
Ultimul cuvânt ma durea.Nu stiu de ce dar totuși il iubeam.Acum este un nimic.
-Kiki,nu.ți face griji...il aud pe Justin
Fara sa vreau ii sar in brațe. Simțeam nevoia sa am pe cineva lângă mine.Ne desprindem din îmbrățișare iar el se apropie încet de mine pana când ii simt respiratia lui peste buzele mele.Încet ma săruta tandru.Când totul era mai frumos ma trezesc uda.Parul meu era plin de suc.Era Mandi curvă scolii sau păpușă BARBIE.
-O buna,baby!spune Barbara
-Ce vrei,Barbara?
-Pe tine,baby!
De atâția nervi ma duc la baie.Stăteam si ma priveam in oglinda parul meu albastru era ud(normal).Decid sa chiulesc de la ore si sa plec acasă.Ma furișez afara din școală si in zece minute ajung acasă. Am avut o idee buna sa fug.

P.O.V. Justin

O căutăm pe Kiki.Unde putea sa fuga fata asta?Stiu ca e supărata pe mine din cauza lui Mandi.Sa.mi bag piciorele in ea de treaba.In timp ce o cautam îmi aud telefonul vibrând. Ma uit un mesaj de la Kiki.

De la Kiki:
Sunt acasă nu te îngrijora

Către Kiki:
Ok.Ai grija. Te iubesc,Motan

De la Kiki:
Si eu ,pisoi

După ore...

După ce am terminat am decis sa merg la Kiki.Fata asta ma înnebunește.O iubesc mult.Merg către casa ei si bat la ușă. Îmi deschide Kiki care era doar într.un halat si lenjerie intima.Îmi musc buza de jos iar ea se înroșește. Nu rezist si o sărut. Împing cu piciorul ușă si.i dau halatul jos.O iau in brațe stil mireasa si urc cu ea in cameră. O pun pe pat ma pun peste ea si încet realizez ca nu mai am tricoul pe mine.Încet ea scăpa si de pantalonii mei.De aici știți ce urmează (nu vreau sa intru in detalii).

.............................

Hey pufarinelor.Da am făcut o parte din scena deoarece o prietena de a mea m.ia cerut.
Bye !!

Bad Girl-JBUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum