1 Dalis

124 4 0
                                    

Camilos P.O.V

-Camilaa, mes jau pasiruošusios, likai tik tu,- išgirdau Vee balsą.

-Aš tuoj,- pasiėmiau paskutinius daiktus. 

Nulipau į apačia. Ten manęs jau laukė merginos. Keitė, Ren, Vee, Ashley ir Amber. Mes visos savo pirmuosius gyvenimo metus praleidom vaikų namuose. Mus visas paliko tėvai kai mes buvom dar visai mažos. Bet dabar... Dabar atėjo laikas juos surasti. Ir mes tai padarysim... 

-Camaaaa,- paskubėk,- pakartojo Keitė.

-Ką mes ten išvis veiksim?-klausia Ashley.

-Mes ten ieškosim savo tėvų,- tarė Ren ir nunešė dar vieną dėžę daiktų. 

-Žmonės jūs rimtai? Jie mus paliko kai mes buvom dar visai mažos,- pasakiau.

-Bet jus čia buvo tavo sumanymas,- pasakė Amber.

Visos susėdom į mašiną. Daiktai visi buvo sukrauti. 

~~~~~~~

Važiuojam. Vis dar važiuojam. 

-Kada atvažiuosim?-klausia Vee

-Jau nedaug liko,- atsakiau.

-Aš tuoj mirsiu šitoj mašinoj,- pradėjo rėkti Amber.

-Viskas gerai,  Amber,- ramino ją Ren.

-Bent kas nors žino to miestelio pavadinimą?-klausia Keitė.

-Ne,- atsakiau ir padėjau galvą ant Ashley peties.

Greitai buvome vietoje. 

-Kaip mūsų tėvai galėjo čia kažkada gyventi?-klausia Amber.

-Gal seniau čia viskas buvo kitaip,- tyliai pasakiau ir atsisėdau ant suoliuko, kuris buvo netoli manęs.

Visos nuvažiavo į viešbutį. Jis buvo apleistas, bet vis dar veikė. Susiradome kambarius ir į juos nuėjome. 

Vee P.O.V

Rytas. Vos išlipau iš lovos. 

-Kaip miegojai?-klausia manęs Ren.

-Atrodo lyg miegočiau ant kokios nors lentos,- pasakiau ir nuėjau nusiprausti.

-Gal mes ant jos ir miegojom.

-Šūdas,- garsiai tariau,- vandens nėra. 

.-Ką? Kas čia per viešbutis. Daugiau nei dienos čia neištversiu,- tarė Amber ir nuėjo pas kitas merginas.

Aš likau viena. Buvo liūdna. Viena praleidau savo pirmuosius gyvenimo metus, kol neatsirado kitos merginos. Dabar jos man kaip sesės. Daugiau nieko neturiu....

-Vee, einam?-įėjo į kambarį Keitė.

-Aš utoj,- tariau ir pasiėmiau savo rankinuką.

Ėjom pasivaikščioti po miestą. Tiksliau miesteli, jei jį taip galima pavadint.

Žmonių buvo nedaug. Šiaip jų išvis nebuvo. Miestelis visiškai tuščias. Įdomu kas čia nutiko. 

-Kas ten?-klausia Camila ir rodo pirštu į kažkokius vaikinus.

Visos į juos žiūrėjom. 

-Labas, gal žinot kur visi pradingo?-pribėgo prie jų Ashley.

-Labas, mes nieko nežinom,- vienas iš jų atsakė.

Prie jų priėjo ir visos likusios.

-Sveiki, mano vardas Amber, o kas jūs tokie?-Amber visiems davė ranką.

-Aš Cameron, čia Carter, Hunter, Shawn, Jack ir Jack, o kas jūs tokios? vienas vaikinas tarė.

-Aš esu Vika, mane draugai vadina Vee - padaviau Cameron ranką,- čia Ren, Ashley, Keitė ir Camila,- išvardinau visas.

-Malonu susipažinti,- man davė ranką  Carter.

-Kas jūs esat?-klausia Camila.

-Mes neseniai čia atvykome su tėvais, lankom čia mokyklą,- tarė Hunter.

Mes visos su jais kalbėjomės, kol jiems nenuėjo namo. 

Amber P.O.V

Parėjom į viešbutį. Visos buvom labai pavargusios. Bet tie vaikinai... Jie tiesiog nuostabūs. Ypač tas Jack J. 

-Amber,- išgirdau Ashley balsą. 

-Kas?-klausiau.

-Kas tau yra?-klausia ji.

-Aš tiesiog pavargusi, turbūt eisiu miegot,- pasakiau ir atsiguliau.

-Tau kažkas negerai....

-Man viskas gerai, tiesiog sunku būti čia, kai žinai, kad čia kažkada gyveno tavo tėvai, kurie tave paliko ir tu jų bandai surasti,- tariau.

-Viskas gerai, mes juos surasim ir viskas susitvarkys,- ji priėjo prie manęs.

-Bet jei mes juos surasim, jie vistiek mūsų nepripažins ir mes vėl vienos grįšim į LA,- pasakiau.

-Gal jie mūsų ieškojo, gal mes juos surasim ir viskas bus gerai,- Ashley guodė mane.

-Gal gali mane palikti vieną?-klausiau.

-Žinoma,- ji pasakė ir išėjo iš kambario.

Kai Ashley išėjo pasiėmiau savo telefoną. Jame buvo mano mažos nuotraukos, kuriuose aš buvau su savo tėvais. Kokia aš toje nuotraukoje buvau laiminga. Kodėl dabar taip nėra? Kodėl jie mane paliko? Kas nutiko tą naktį kai mano ir kitų merginų tėvai mūsų atsižadėjo? 

Never Be Alone //magcon//Where stories live. Discover now