Gun aydinlanmisti.GUNAYDİN, yeni hayatim , yeni okulum ,yeni arkadaslarim .Yatakta uzanmis bir vaziyette bunlari dusunurken annemin sesini duydum"hadi artik uyanin bugun okulun ilk gunu".annemin sesini duydugumda yatagimdan dogrularak bas ucumdaki terlikleri ayagima gecirdim.Hemen lavobaya dogru yurumeye basladim . lavaboya girip elimi yuzumu yikadim . daha sonra kafami kaldirip aynaya baktim . cok yorgun gozukuyordum.sacim basim dagilmis acaba gece nasi uyumustum. Neyse biraz makyaj yaparak yuzumdeki yorgunlugu gizliyebilirdim. Lavabodan cikip mutfaga annemin yanina gidip yanagina kucuk bir opucuk kondurdum. Annemde bu opucuge "gunaydin" diyerek karsilik veedikten sonra "kahvalti hazir istersen otur" dedi kucuk bir tebessumle.O an yanimda babamin olmasini cok isterdim ama yoktu iki yila yakin zaman once bir trafik kazasinda vefat etti . Babamin kaybettikten sonra psikolojik bi tranvadan dolayi sol gozum kaydi . İste bu yuzden egitimime bir yil ara vermek zorunda kaldim . Bir de İzmir'den Antalya 'ya tasinmamiz da benim icin kotu bir durumda en yakin arkadaslarim, akrabalarim, erkek arkadasim hepsi İzmir 'de kalmisti. Onlarla ne kadar telefonla konussamda artik onlarla yuzyuze gorusemiyoruz.Bunda iki yil once hic o luks hayatimin bittip boyle ara bir mahallede kotulugun nereden gelcegi belli olmayan hep buyuk kavgalarin oldugu bir yerde yasayacagim aklima gelmezdi . Bunlar ne kadar kotu olsada ben annemin yaninda mutluydum yoksa oyle gozukmeyemi calisiyodu.Ben de bilmiyordum.Masada otururken o kisa surede bunlari dusunsemde hemen kendimi topladim ve mutsuzlugumu anneme belli etmemeye calistim .Neyse kahvaltimida ettikten sonra hazirlanmak icin odama gittim . Okulun ilk gunu oldugu icin okul kiyafetimi henuz almamistim.bunun icin gunluk kiyafetlerimden birini secip giymeliydim.kiyafet secmek icin dolabin kapilarini actim ve siyah dar pantolonla gobek kismi acik bi t-shirt elime aldim.Hemen giyindim. İnce belimi ortaya cikarmayi cok seviyordum .Daha sonra sacimi yapmak icin aynanin karsisina gectim.uzun siyah saclarim belimden assagi dokuluyordu . hemen masami cikardim ve saclarimi masa yaptim. Aynaya baktigim da hala cok yorgun gorunuyordum.yuzumdeki yorgunlugu silmek icin biraz makyaj yaptim.biraz fondoten ve allik kullanarak yorgunlugumu gizledim.makyajimi tamaladiktan sonra annemin yanina gittim ve bir donus yaparak "annecigim nasil olmusum"dedim.Annemin yuzunde bi tebessum olustu ve hic vakit gecmeden " harika gorunuyosun prensesim "dedi .annemin bu tavrindan sonra icim kipir kipir oldu .sonunda okul vakti gelmisti . odama giderek cantami ve telefonumu alip kapiya gelsim siyah spor ayyakkabilarimi giyiyordum ki disaridan gok gurultusu sesi geldi .Buyuk ihtimalle yagmur yagacakti.anneme seslenip siyah deri ceketimi istedim.annem ceketimi getirdikten sonra merdivenleri inmeye basladim kapiya geldigim de yagmur yagmak uzeriydi .hizlica kapidan ciktip ve okula dogru yurumeye basladim. Yolda yururken bi kac serseri tipin laf atmasina ragmen sonunda okula gelmistim . okulun icine dogtu yurumeye basladim .okulun icine girdim sinifimi sormak icin mudurun yanina gittim . okul muduru cok ciddi bir tavirla" sen su yeni gelen kiz ogrenci olmalisin "dedi onundeki dosyalari karistirarak. Bende konusmaya ara vermeden "evet ben yeni gelen ogrenci ASENA TETİK"dedim .
Daha sonra mudur sinifimi söyledi .Odadan ciktiktan sonra okulun icinde sinifimi aramaya basladim .Sinifim en ust katta son koridordaydi . 12-C sinifindaydim . Sinifa girdigimde oturacak yer bulmak icin hemen cam kenarina dogru yurudum . İlk okul gunumde goze cok carpmak istemiyordum.Arka tarafa dogru yurudum , en arka sirada tek basina oturan kizi gordum . Yanina giderek gunaydin dedim . Kiz bana cevap bile vermedi . Ben neden salak gibi hemen gidip gunaydim dediysem daha ilk gun bana cevap verecek hali yoktu . Neyse bir kez daha sansimi zorlayarak "Yanina oturabilir miyim?"diye sordum.Kizin yuzunde urkutucu bir gulumseme olustu . Ardindan hemen "Otur tabi bos burasi" dedi. Hic bu cevabi beklemiyordum.Yuzumde bir an saskinlik olussada hemen bu ifadeyi kaldirip yerini gulumsemeye birakti saskinligim.
Ardindan iki kizin yanima dogru yurudugunu farkettim.Yanimiza geldiklerinde "Sevilay yeni kankan hayirli olsun "dediler kahkaha atarak . Daha sonra bana bakarak "Sen su İzmir'den gelen kiz degil misin ?"dediler . Ben de ara vermeden "Evet " dedim.Ardindan "Adin ne senin ?" dediler."Asena TETİK "dedim. Daha sonra kizlar "Bizim adimizda Havva ve Cagla" diyerek kendilerini tanittilar.
Aslinda fazla konusmak istemiyordum."Memnun oldum " diyerek konusmayi sonlandirdim.Sinifta neredeyse herkes gelmisti. Erkeklerin o bakislarindan o kadar rahatsiz oluyordum ki adeta insani yer gibi bakiyorlardi.Saat 8:00 gosteriyordu ki zil caldi hemen ardindan bir bayan hocanin sinifa girdigini gordum . Hemen ayaga kalktik sinif olarak .Ogrencilerden Nalan hocam nasilsiniz? sesleri yukseldi. Adi Nalan olmaliydi. Hocanin oturun demesiyle herkes oturdu ve hocanin gozleri bana takildi.Bana bakarak" Sen yeni gelen ogrenci olmalisin" dedi gozlerini kisarak.Hemen ayaga kalkarak " Evet hocam dedim ". Daha sonra yerime oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Psikopat
Chick-LitLise hayatim ne kadar iyi başlasa da sonunda beni bir psikopata çevirdi .