Selam arkadaşlar. Bu benim ilk hikayem sayılır. O yüzden affedin kötü olursa veya yazım yanlışım olursa.Okurken size eğlenceli zamanlar dilerim....🤗
Benim adım Miray.Ben 18 yaşındayım ve lise 4'de gidiyorum. Türkiye'de yaşıyorum ve türküm. Ama annem ve babam beni küçükken terk ettiler.O yüzden özel yetiştirme yurdunda kalıyorum.
Ya offfff.... Tmm kalkıyorum. Sabah saat 07:00 de kalkmak zorundayım servise yetişmek için Tekirdağ'ında yaşıyorum bu arada.Kalktım ne giyeçeğimi düşündüm çünkü ben çok kararsız bir insan olduğum için seçmem 20dk sürdü sonra baktım saate daha10 dk kaldı hemen kendime ceki düzen verip kapının önüne gittim.Dışarıya baktığımda servis gelmişti bile ve beni bekliyordu.Sonra servise binip ipeğe selam verdim. Bugün çok uykum vardı ve serviste uyuya kalmışım. İpek beni uyandırmıştı.Sonra okula girmiştim. Bizim çoçuklar yine okul zilini exo'nun şarkılarından biri yapmışlar(medyadaki şarkı).Ben Exo'nun çok büyük bir hayranıyım. Tüm şarkılarını bilerim hatta en büyük hayalim Chanyeol'la birlikte olmak.Her gün bunun hayalini kurarım ama maalesef hayatta herşey istediğimiz gibi olmuyor.Ben düşüncelerime dalıp gitmiştim ve öğretmenler zili çalmıştı bile ve tabiki hoca girmişti.Sınıfın kapısının önüne gelip hocaya girebilir miyim diye sormuştum.Hoca izin vermedi ve geç kağıdı almaya yolladı beni müdür yardımcısına.Müdür yardımcısına geldiğimde,orada iki kişi duruyordu. Bu kişiler Baekhyun ve Chanyeol'la çok benziyorlardı onlar diyebilirdim. Ama onların burada ne işleri olabilir ki. Yani böyle kırık,dökük bir okulda.Onların çıkmasını bekledim ve sonra müdür yardımcısına gidip geç kağıdı istemiştim. Müdür yardımcısı bana çok kötü bağırmıştı. Ama sonunda geç kağıdımı verdi. Sınıfa doğru ilerlediğimde yine baekyeol'a benzeyen kişileri gördüm.
İÇ SES::::::
-acaba bunlar burada ne arıyorlar. Gerçekten bunlar Baekhyun ve Chanyeol mu? Neden bunları soruyorum ki kendime ? Onların olması imkansız bir şey .
İÇ SES::::::BİTTİ
sonra sınıfa nihayet geldim ve hoca beni derse almıştı. Ben bu Matematik hocasını hiç sevmiyorum sonra yerime oturdum ve çam tarafında ve en arkadaki sırada oturduğum için hiç derse odaklanmadan dışarıyı izledim . 10 dakika sonra kapı çaldı ve içeriye benzettiğim Baekhyun ve Chanyeol girdi . İkisinin ağıdında maske ve kafasında şapka olduğu için emin değildim. Şimdi şapkaları ve maskeleri çıkartmışlardı ve gerçekten .......Diğer bölümde devamı gelecek arkadaşlar.Lütfen vote leri unutmayın.
😘😘😘😘😘😘🇰🇷🇰🇷🇹🇷🇹🇷🇰🇷🇰🇷🇹🇷🇹🇷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekleri öğrendiğim zamanlar
VampireBen normal bir insanım.Normal bir okul günüydü.Matematik dersindeydik.Birden içeriye bir kişi girdi ve bu kişi benim tüm hayatımı değiştirdi.....