Cand intorc capul... Un baiat inalt, saten cu ochi albastri ma privea fix, si asta ma speria..
Clopotelul suna, iar eu ies grabita din clasa, in cautarea Ninei.. Iar atunci simt ca cineva ma trage de mana. Cand ma uit, era chiar tipul din clasa mea. Ma uit fix la el si ii spun:
-Ce vrei? Da-mi drumul!
-Atentie! imi spune el pe un ton calm. Bobocii aceia alergau cu skateboardurile, te puteau rani..
Am ramas uimita.. nu credeam ca imi va spune asta..
-M..Mer....Mersi! Zic eu timida. Nu mai vorbisem cu un baiat pana atunci...-Mona, hei! Cum a fost prima ora? ma intreaba Nina, luandu.ma in brate.
-Sincer... Groaznica! Zic eu razand.. Deja avem o groaza de teme, si asta doar la literatura!
-Heh, stiu cum e... adica "scorpionul" preda si la clasa noastra si suntem patiti... Aoualeu! Acm mi.am amintit ca am ora cu el! Papaa!
-Heh, bafta!Ora 14:15
Am terminat orele iar acum ies din liceu. Deodata, simt cum cineva ma impinge tare, si cad pe jos, lovindu-ma la mana. Ametita, ma uit in sus si il vad pe baiatul ciudat din clasa mea.
-Hei, scuze, eram foarte grabit si nu te.am vazut!
-Ar fi bine sa te uiti pe unde mergi!
-Eu sunt Brandon!
-Mona....
-Incantat
-Meh..... zic eu incercand sa ma ridic de pe jos.
-Da.mi mana! Te voi ajuta!
-Ma descurc! Ii spun rastindu.ma putin la el..Ma conduce pana la cabinetul medical, unde o doamna plinuta si draguta mi.a bandajat mana.
-Bine, pai, presupun ca.. ne mai vedem! Spune Brandon
-Sper ca nu! Zic eu infumurata. Nu as vrea sa mai fac vreu accident.
Si Brandon iese ranjind pe usa.Ajung la orfelinat. Mananc cu Nina, dar in acelasi timp facandu-ne temele. Primesc o notificare pe facebook: "Brandon Stelin ti.a trimis o cerere de prietenie".
"Ugh, serios?" imi spun in gand, respingandu.i cererea.Ora 0:00
Afara ploua si bate vantul iar eu nu pot sa adorm. Nina sforaia de mult, toata lumea din orfelinat dormea, in afara de mine. Ma foiesc pe toate pozitiile dar nimic... Somnul nu ma lua... Atunci mi se lumineaza telefonul. Cand ma uit la el, un mesaj de la -B: "Ai grija la toata lumea din jurul tau, inclusiv la mine. Toata lumea e rea. Nimanui nu ii pasa de tine. Asa ca, mai bine pleaca de aici, pana nu ti se intampla ceva. -B"Inchid telefonul, incercand sa ignor mesajul.. ma gandesc ca poate fi doar un copil care face glume proaste. Dar parea destul de serios, insa, in sinea mea, nu vroiam sa recunosc asta.... Si adorm...
Heei! Sper ca va place cartea mea! Cine credeti ca este -B?
In media este Brandon
CITEȘTI
Rapita La Miezul Noptii
AdventureMulte aventuri, socuri si peripetii urmeaza pentru Mona, o tanara orfana de 16 ani, ce de un timp primeste mesaje la ora 0:00 de la cineva necunoscut ce se semneaza -B