Part 2

43 8 2
                                    

"ŠTA????" viknula sam.

"JESTE VI NORMALI? JEBEM VAM MATER!! KOJI KURAC STE NAPRAVILI? DVJESTO PUTA SAM VAM REKLA DA SE NEĆU IĆI NA X-FACTOR!! KOJI KURAC STE VI MISLILI?" vikala sam.

Oni su samo gledali u mene, kao psi kad bi se vlasnik na njih vikao kad bi napravili sranje.

"Napravili smo to jer smo mislili da bi to napravila za Jacka." oglasio se Ian.

"Kakve veze sad ima Jack? I ne spominjite ga danas, znate da je danas godišnjica." govorila sam dok su se suze formirale u mojim očima.

"Kad smo prošli tjedan bili tu, spotaknuo sam se na jednu kutiju u tvojoj sobi i otvorila se. Kad sam je podignuo, ispao je jedan papir iz nje. Bila je to lista koju je napisao za tebe. Želio je da ju ispuniš. Pored svake 'želje' je bila prazna kućica. Htjeli smo ti pomoći da ju ispuniš." rekao je Lucas.

"Ja znam za listu. Mogli ste mi reći. Ja sam većinu liste već napravila. Listu sam zapisala u jednu malu bilježnicu, a taj papir spremila. U toj kutiji su neke njegove stvari. Većina stvari koje je meni dao. Zapravo sve osim ove ogrlice. Ovu ogrlicu mi je dao za 16 rođendan. Ali nisam bila spremna nastaviti dalje s listom. Ne želim ići na x-factor. On je išao na audiciju za x-factor. Nije prošao, a imao je tako dobar glas. Ne želim. Nije ni on prošao. Ja neću ni ići." rekla sam tiho.

"Moraš to napraviti, za njega. Molim te. Znamo koliko ti je značio. Bio ti je kao stariji brat. Ja mislim da bi bilo dobro da ideš. Zamisli koliko bi bio ponosan." rekao je Ross.

"Dečki, ne želim. Teško mi je i pričati o njemu i svemu vezano za njega. Ne mogu. Jednostavno. I uopće nemam tako dobar glas." rekla sam dok se jedna suza spuštala niz moj obraz.

Brzo sam obrisala da ju ne vide. Nažalost, Luc ju je vidio.

"Gle, Riles, već smo te prijavili. Molim te. Znaš, nikad nisam nikoga nešto molio. Ti si prva. Hah. Samo, molim te napravi to za njega. Za nas. Na sebe. I da imaš, jako moćan glas. Ajde, pomoći ćemo ti." rekao je Luc.

"Ne znam. Jednostavno se ne želim razočarati na kraju. Ne želim se osjećati kao on. Plakao je. Čak nisam ni znala da mu je toliko značilo." rekla sam tiho.

Oni su međusobno izmijenili nekakve poglede. Prije nego sam se snašla sva trojca su kleknula, skupila ruke i imala puppy face na licu. Awww.

"Molimo teeee! Molimo tee! Molimo teeee!" viknuli su u glas.

Stavila sam ruke na uši. Ne smijem pasti na to. Jako su glasni. Mislim da će se susjedi žaliti na buku.

Mislim, ne bi im bilo prvi put.

"Okej, okej. Dosadno ste. Ići ću. Ali ako ne prođem, sa mnom rješavate ostatak liste. Mislim i ovako bi završili to sa mnom." rekla sam.

"Tooo!!" viknuli su.

"Što je slijedeće na listi??" pitao je Ian.
"Umm...skakanje s padobranom." tiho sam rekla.

"Huh, okej. Mislio sam da je nešto gore." rekao je Ross.

"What?" viknuli su Ian i Luc, nakon Ross-a.

"Što? Već sam skakao." rekao je u onom 'duuh' tonu.

"I kakav je osjećaj?" upitala sam.

"Fenomenalan!!" rekao je ushićeno.

"Ok, dosta o tome. Imamo većih problema. Kao, što ću pjevati na audiciji?? I kada je uopće audicija?" pitala sam znatiželjno.

"Mislio sam da je curama problem što obući, ali očigledno nije. Audicija je 28." rekao je Luc.

"Znaš da ja obućem ono što mi prvo padne pod ruku. Ali to sad nije bitno. Bitno je to što je audicija za dva tjedna. Kako ću je za dva tjedna izabrati i naučiti pjesmu???" sad sam već počela paničariti.

"Pa samo izaberi neku pjesmu koju već znaš i napravi neke izmjene da zadiviš sudce." rekao je Ian. On se inače razumije u glazbu.

"To je zapravo dobra ideja. I znam točno koju ću pjesmu pjevati." rekla sam već smirena.

"Koju?" pitao je Ross.

"Donesi mi laptop iz sobe pa ćeš čut." rekla sam.

Donio mi je laptop.

Otvorila sam Google Chrome i ušla u Youtube.

U tražilicu sam napisala 'The Cab - Angel with a shotgun'. Pustila sam pjesmu.

"Ovu ili " pitala sam dok sam upisivala naziv druge pjesme u tražilicu.

"Ovu?" pritisnula sam i pustila 'Demi Lovato - Heart attack'.

"Druga!" odmah je viknuo Ross.

"Druga, druga." potvrdili su Ian i Luc.

"Znači, na audiciji na koju ste me vi prijavili pjevam Heart attack od Demi Lovato koju ste također vi izabrali. Šta je ovo? Oćete mi izabrat i šta ću obuć??" zezala sam se.

"Nije problem. Ja sam odličan u izboru odjeće." rekao je Luc.

"Kao prvo, zezala sam se. Kao drugo, NE! Kao treće, zvučiš 'ko peder. I četvrto, treba mi ženska prijateljica." rekla sam dok su se dečki smijali.

HomeWhere stories live. Discover now