Probabil ca unii dintre voi ati citit cartile si evident stiti mai multe,sau poate nu...tocmai din acest motiv vreau ca ceea ce-mi imaginez sa impart cu voi.Vreau sa imi inchipui povestea aceasta ca fiind cea adevarata si sper sa va placa varianta mea..sa o spun asa.
De asemenea,presupun ca v-ati uitat la Game of Thrones,daca ingaduiti sa cititi aceasta carte si aveti idee despre ce este vorba...daca nu..lucrurile stau cam asa:Lyanna Stark,nu era ca orice lady din Mariile Familii ale Westeros-ului;era genul de fata careia ii placeau aventuriile,aducea foarte mult cu nepoata sa Arya Stark(fiica lui Ned si Catelyn).
Acum probabil stim cu totii ca alegerile sale au provocat multa suferinta iar povestea aceasta de dragoste,nu are acelasi final fericit ca restul.
Dar fiind una scurta a fost si una destul de frumoasa si pasionanta,iar tot ce am auzit ca s-a intamplat..mi-a dat de gandit.Robert Baratheon,era un barbat frumos si curajos,fiind cel mai bun prieten al lui Ned Stark,fratele mai mare al Lyannei.Aceasta ii era promisa lui,si era de acord avand in vedere ca erau indragostiti..Dar ce se intampla cand o vizita neasteptata soseste la Winterfell??Oare se vor schimba lucrurile de acum incolo?
Rhaegar Targaryen,printul Westeros-ului nu semana prea mult cu tatal sau,Aerys Targaryen sau Regele Nebun(era denumit astfel deoarece isi arsese jumatate din regat.Chiar si in sfarsitul sau,cand sabia lui Jamie Lannister ii vestea moartea,ultimele sale cuvinte au fost:"Burn them all!")
Rhaegar era Fiul Dragonilor,Familia Targaryen fiind renumita pentru intelegerea inexplicabila cu "monstruozitatiile cerului".
Comportamentul sau era mai diferit decat cel al stramosilor sai,desi era un pretentios,si putea omorî orice persoana ii statea in cale,doar jucandu-se cu sabia;era la urma urmei o persoana buna.Deci..ce se intampla atunci cand iubirea e mai presus decat obligatia fata de familia ta,si de persoana pe care credeai ca o iubesti inainte ca altcineva sa-si faca aparitia?
XOXO HS
CITEȘTI
A song of Ice&Fire
FanfictionAceasta carte este o fictiune despre renumitul serial "Game of Thrones",mai exact despre triunghiul amoros dintre Lyanna Stark,Robert Baratheon si Rhaegar Targaryen.. P.S.:Sper sa va atraga atentia si sa reusasca sa va plaseze in cu totul alt timp.