Capitolul 11.

56 3 0
                                    

*Din perspectiva Adnei*
Se apropie ora 12.. incep sa am emoții din ce in ce mai mari . Oare se va intampla ceva rau? Sper sa fie totul bine .. Sunt destul de speriata dar nu vreau sa le arat asta celorlalți ..
Eu: Sunteți pregătiți ?
David: Nu prea..
Melisa: Eu încerc sa fiu
Eu: Trebuie sa fim pregătiți ..
Zayn: Eu unul sunt . Fie ce o fi.
Luke: Mie imi e frica pentru Adna .. Sper sa nu pățească ceva
Eu: Nu o sa se întâmple nimic .. Stai liniștit , ii zic in timp ce ii dau un scurt sărut.
Se face ora 12. Ne așezăm toti intr-un cerc . Ne uitam înfricoșati unii la altii . Începem sa spunem acele incantații . Câteva minute nu se intampla nimic , dar brusc simt o durere puternica de cap si incep sa vad anumite lucruri urate . Vad un copil schingiuit de tatăl sau . Il vad cum fuge in pod si se baga in mica ascunzătoare . Simt o presiune puternica in piept in momentul in care copilul este găsit si bătut cu un bici .Vad sânge .. Mult sânge .. Dar nu pot sa vad al cui e .. Involuntar simt cum imi curg câteva lacrimi pe fata .Brusc simt o lovitura puternica in cap si sunt trântită jos pe covor . Imi aud prietenii strigandu ma speriați dar nu pot sa le raspund . Preț de câteva secunde ma simt ca intr o lume paralela. Ce s a întâmplat ? Deschis usor ochii si il vad pe Luke tinandu-ma in brate .
Eu: Ce s a întâmplat ?
Luke: Iubito ce ma bucur ca esti bine..
Melisa: Te am văzut cum Începi sa plângi .. Ne ai speriat si am oprit ritualul .
Eu: Am văzut ceva .. Cred ca a fost un vis..defapt un coșmar ..Tot ce am putut sa inteleg e ca un copil a fost chinuit aici .. Si groaznic .. Dar cine ? Sa fie "el"? Sa fie altcineva ? Trebuie sa facem iar ritualul ca sa aflu .. Nu trebuia sa il opriți .
Luke: Nu ! Trebuie sa gasim alta soluție .. Era sa te pierd ..
Eu: Nu avem alta soluție .. Poate aflam si altceva dar s a întâmplat totul prea repede
Zayn: Ne ai speriat prea mult ..
David: Adna .. E periculos .. Intelege
Eu: Dar nu avem alta opțiune . Trebuie sa facem asta
Ma uit confuza la ei.. Trebuie sa ii conving sa facem asta din nou .. A fost groaznic dar trebuie sa scăpăm cumva din povestea asta urata .. Riscul e mare dar nu avem altceva de facut .. Eram pe cale sa aflu ce s a întâmplat aici .. Am multe întrebări si am nevoie de răspunsuri .. Si decât asa le pot afla..
Eu: Prieteni.. Trebuie sa aflu cine e acel copil si ce s a întâmplat cu el .. Am văzut niste scene de maltratare oribile .. Sunt prea multe întrebări fara raspuns ..
Melisa: Adna esti in stare sa facem acum ritualul ?
Eu: Acum sunt slăbită ..
Luke: Pune te la mine in brate si odihnește te putin
Imi fac ceilalți mai mult loc pe canapea si ma așez pe Luke. Închid ochii si încerc sa adorm câteva minute pentru a imi reveni putin .. Visez tot felul de chestii .. Il vad pe copilul ala cu sânge pe el.. Il vad cum plânge .. Nu stiu ce sa fac .. Deschid ochii brusc si ii vad pe toti cum se uita la mine ..
Luke: Esti Ok? Ai tresărit in somn ..
Eu: Da.. Doar ca nu pot sa mi l scot din cap pe acel copil .. Poate imi cere ajutorul ..
David: Sau poate vrea sa iti facă rau
Zayn: David , e doar un copil
Melisa: Dar cum sa il ajutam noi? Si noi avem nevoie de ajutor ..
Eu: Prima data trebuie sa aflam cine e si ce s a întâmplat cu el.. Altfel nu putem rezolva nimic
Luke: Adna nu cred ca esti in stare pentru inca un ritual ..
Eu: O sa fiu .. Totul se intampla din vina mea..
Melisa: Nu Adna.. Noi te am adus aici .. E vina noastra ..
Eu: Dar e vina mea ca nu v am zis de la inceput copilăria mea ..
David: Acum nu e momentul sa căutam un vinovat ..
Luke: Gata .. Nu va mai contraziceți .. Nu ajuta la nimic .
Stau si ma gândesc ce e de facut .. Poate sa ma duc in vechea mea camera ? Acolo imi e cel mai frica .. E locul in care ma simt cel mai in pericol .. Poate pentru ca mi s au întâmplat prea multe acolo ..dar poate ar trebui sa ma duc .. Singura .. Sa l aștept ..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 07, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Casa amintirii.(+18 Horror)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum