Κεφάλαιο 9

51 4 0
                                    

Κατεβήκαμε κάτω και βρήκαμε τους άλλους να παίζουν με τα κινητά τους.
-Εμ πεινάω είπα εγώ
-Κι εγώ είπε ο Ντειβ
-Ε να παραγγηλουμε τότε είπε η Έλλη
-Τι θέλετε?
-Πίτσα είπα και συμφώνησαν όλοι.

Εγώ μέχρι να έρθουν πήγα στο μπαλκονι για να σκεφτώ λίγο για τον Max (φωτογραφία επάνω). Λοιπόν νομίζω πως σίγουρα θέλετε να μάθετε. Ο Max είναι ο μεγάλος αδερφός που ποτέ δεν έδειξε ενδιαφέρον για μένα. Πάντα μου μιλούσε άσχημα ποτέ δεν έπαιξε μαζί μου όταν ήμουν μικρή. Όταν πέθαναν οι γονείς μου σε εκείνο το δυστύχημα ήταν ο μόνος που μου είχε μένει. Αλλά με παράτησε κι έφυγε πήγε στην Βραζιλία για να μην θυμάται και να ασχοληθεί με το άθλημα που του αρέσει. Το ποδόσφαιρο ήταν η ζωή του δεν υπήρξε ποτέ τίποτα ανώτερο για εκείνον ούτε η οικογένεια του. Αυτός είναι ο λόγος που δεν θέλω να τον ξαναδώ και δεν μπορώ να καταλάβω πως έδειξε ενδιαφέρον και ήρθε εδώ. Λεφτά θα θέλει θα τα ξόδεψε στις γκομενες και στα κλαμπ. Καθώς σκεφτόμουν με φώναξε η Μαρκελα.
-Άλι?

-Στο μπαλκονι

-Τι έχεις είσαι καλά?

-Τίποτα απλά σκεφτόμουν για τον Max.

-Μην τον σκέφτεσαι δεν του αξίζει

-Σωστά ήρθαν οι πίτσες?

-Όχι άλλα όπου να ναι έρχονται πάμε μέσα.

-Οκ πάμε

Πήγαμε μέσα και τότε χτύπησε το κουδούνι. Ανοίξαμε και είδαμε τον Max.
-Τι θες ρε βλακα εδώ είπε ο Νίκος

-Ήρθα να δω την αδερφή μου έχεις κανένα πρόβλημα

-Πώς και θυμήθηκες ότι έχεις αδερφή
απάντησε η Έλλη

-Max φύγε από το σπίτι μου τώρα είπα και του έκλεισα την πόρτα στα μούτρα.

Αφού βεβαιωθήκαμε ότι έφυγε άρχισα να κλαίω με ληγμους. Έχανα τις αναπνοές μου. Έπρεπε να βρω το φάρμακο μου
-Ντειβ τις αναπνοές μου δεν είναι καλά είπα εγώ
-Ναι μωρό μου που είναι?
-Πάνω στο ψυγείο
-Τις φέρνω περίμενε

Όταν μου τις έφερε και τις έκανα χαλάρωσα.
-Που είναι οι πίτσες δέκα ώρες κάνουνε
-Ε σε λίγο θα έρθουν
-Χτυπάει η πόρτα πάω εγώ είπε ο Νίκος

Αυτη τη φορά ηταν ο ντελιβεράς. Μας άφησε τις πίτσες και έφυγε.
-Αντε πεινάω
-Κι εγώ φέρ'τες εδώ
-Τώρα ρε μαλακά περίμενε
-Έρχομαι να φέρω κόκα κόλα
-Εγώ θέλω τσάι είπα εγώ
-Οκ μωρό είπε εκείνος

Αφού φάγαμε η ώρα ήταν 5.20 στις έξι θα πηγαίναμε να ψωνίσουμε οπότε έπρεπε να πάμε να ετοιμαστούμε τα άγορια πήγανε στο σπίτι του Ντειβ για να ετοιμαστούν.

Είχα διαλέξει τι θα βάλω όπως και οι άλλες. Ειμασταν έτοιμες και πήγαμε απέναντι στα αγόρια γιατί έτσι είχαμε συνεννοηθεί. Ήταν ανοιχτά μπήκαμε μέσα και ανεβήκαμε πάνω....

ΤΈΛΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Φιλία Ή ΕρωταςWhere stories live. Discover now