Çok Önemli -Hikaye İle İlgili-

6.2K 133 88
                                    

   


      Arkadaşlar;sizden bir şey isteyeceğim. Eğer 5 dakikanız varsa bana ayırıp buraya yazdıklarımı okumanızı istiyorum.

Bu hikaye benim ilk hikayem ve nedense çok büyük beklentiler içinde yazmaya başladım. Yazdıklarımı çok beğeniyor ve tekrar tekrar okuyordum. Sonra bir gün dedim ki"Bu hikayenin bana ve okuyucularına ne getirisi var ". Gerçekten de öyle değil mi? Bu hikayeyi ayırdığımız zamana değer ne elde ettik? Bize fayda sağlayacak ne kazandık? Oysaki bu kitaba ayıracağımız zamanı kaç kere Rabbimize ayırdık? Vaktimizin kıymetini ne zaman bildik? Ne zaman "Tamam ya bugün ahiret hayatım içim bir şey yapayım artık." dedik. Ne zaman yaptık ha. Hepimiz soralım kendi benliğimize nefislerimize. Ne zaman yaptık bunları? Sadece bu hikaye değil. Okuduğumuz tüm hikayeler ve kitaplar da dahil.

Hadi bugün bir farklılık yap hayatında. Bir başlangıç olsun kendin için geleceğin için. Hiçbir şey için geç kalmadığını unutma. Ama bir gün gençlik gidip yerine "Diz tutmaz dert bitmez ölüm gelir ama." dediğinde iş işten geçmiş olacak. Unutma ki yaşlanınca öleceksin diye bir şey yok! Kimse diyebilir mi ki "Ben 30 yıl daha yaşayacağım." Vaktimizin kıymetini bilelim ey dostlar! Ölüm yakındır , kıyamet yakındır , hesap günü yakındır bilesiniz. Allah bizi karşısında yüzü ameli mahcup kullardan eylemesin İnşallah!

Herkese ve hepimize hayırlara vesile olmak dileğiyle.

Allah' a Emanet Olun..
.
.
.
.

Karanlığın DövüşçüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin