Chapter 5

293 24 1
                                    

,,Dead Inside''
Hyuna Poveste
Ce au început să le pese de mine?Mai ales lui Jimin?Începe sa-i pese de mine?
Mă trezesc dimineaţa cu o durere de cap!Imi fac rutina şi mă îmbrac cu o pereche de blugi negri şi un tricou alb!
Cobor jos!Kookie nu este?Cred că doarme!
Ramen,ramen,mai este ramen?Nimic?Nici kimchi?Huh!Se pare că azi nu mănânc dimineaţa
Mă incalt cu tenesii mei negri şi plec înspre şcoală!
Imi pun căştile în urechi şi plec!Nu mai am nici un prieten!Şi imi este mai bine!Îl am pe Kookie!
Aceiaşi colegi tampiti!Altfel nu am cum să le spun
-Hyun!Corcituro!
Ignoral!Ignoral doar!
-Corcitura tu nu auzi când vorbesc cu tine?
-Nu vrei să mă laşi dracu în pace?
-Ai prins tupeu va să zică!
-Da!Şi te deranjează?
Nu mai spune nimic şi se uită la mine!Imi bagă mâna în gât şi mă ridică!
-Ai ghinion că nu-i directorul în liceu!
Greu reuşesc să spun ceva!
-Ce corcitura?Nu mai ai ce zice?
Îşi inclesteaza pumnul şi îl ridică,eu închizând ochii aşteptând ca pumnul lui să facă contact cu faţa mea!Am primit multe lovituri!Cât şi fizice,cât şi psihice!
-Las-o în momentul acesta jos!
Pentru câteva minute îşi opreşte pumnul!
-Ti-am spus să o laşi jos!
Imi da drumul de la o înălţime foarte mare şi cad!Ce mişto!Acum si-au făcut curaj aşa zisele mele,,prietene'' să mă ajute!Nesuferitelor!
Nu apuc să văd prea bine cine se bătea!
După bătaie,îl văd pe Yuki jos!Şi cel care la bătut a fost Jimin?El ma salvat!
Dau să plec mai repede dar Jimin mă prinde de mâna!
-Nu primesc nimic în schimb?
-Ce vrei în schimb?Mulţumesc nu ai să primeşti de la mine niciodată,ai înţeles?La cât m-ai jignit,atât fizic cât şi psihic,nu meriti nimic!Nu eu sunt monstrul,ci tu!
-Ce te iei de Jimin carpo?
-Mai taci tarfo!
-Ai să regreţi asta Hyun!Abandonata naibi!
Annyeong!Am revenit cu un nou capitol!Sper că ti-a plăcut şi cât mai multe voturi ^~^
Bye all's ^~<

You're Special//Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum