Chapter 4

311 25 0
                                    

,,I want to cry''
Nu ai ce face!Atunci când cinvea,la care ţii enorm de mult,te poate dezamagii şi jigni în cele mai îngrozitoare momente din viaţa ta!
Nu ai ce face!Să mori?Să pleci şi să nu te mai întorci niciodată?În viaţa ta să nu te mai întorci acolo unde ai suferit,ai simţit că mori,îţi irose-ai fiecare minut plângând şi ţinând totul în tine?Toate jignirile?Toate lucrurile îngrozitoare care-ti erau adresate?Hyuna,deşi vedea foarte bine,era oarbă pe dinăuntru!Adică,ea zambea!Nu-si dădea seama ce se întâmplase,în aceea zi,în jurul ei!Nu ştia!Acceptă totul cu zâmbetul pe buze,având o masca!Masca fericiri!Toţi o avem!Toţi!Când,unii poate nu au această masca!Poate ei sunt fericiţi mereu,nu au gânduri dureroase,gânduri de a-si lua viaţa!Nu!Nu au deoarece au avut un trecut minunat!Iar noi?Iar noi,cei care purtăm măşti,şi zambim,suntem orbi!Acceptăm aproape totul cu zâmbetul pe buze!Suntem tinta jignirilor!Nimeni nu-si da seama că,noi,cei cu măşti pe faţă,ascundem în spatele lor suferinţă şi un trecut oribil!Asta este viaţa!Un joc murdar!Ar fii minunat ca anumiţi oameni să plece intr-un loc mai minunat şi sa nu se mai întoarcă!Rareori ne dorim asta,dar,în loc să fim noi,sunt prietenii noştri,chiar şi familia!E dureros!Enorm de dureros!
Ştiu că acest capitol a fost cam depresiv dar mi-am spus părerea!Sper că v-a plăcut!Bye :3 !Imi pare rău dacă este cam depresiv

You're Special//Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum