İlk Gün

392 12 8
                                    

Merhabaaa bu benim ilk kitabım ve ilk bölümüm simdilik beni rüya yazarı olarak tanıyın İyi okumalarrr...💫💥📖📚
Sabah 07:00da kalktım ve hemen sıcak bir duşa girdim yaklaşık 10 dakika sonra çıktım ve üstüme hemen bir salaş tişört giyip altıma bir jean geçirip evden çıktım ve jeepime binip okulun yolunu tuttum.Bu arada ben Arya Demir 17 yaşındayım Doruk kolejine gidiyorum bu gün okulun ilk günü ve benim içimde heycandan cok nefret var neden diye sorarsanız.Geçen yıl aşırı inek ve kezban bir kızdım ve herkes dalga geçiyordu ve yazın değişmeye karar verdim çünkü artık yorulmuştum...
Yazın ilk önce zayıflamaya karar verdim ve bir spor salonuna yazıldım ve yaklaşık 10 kilo verdim.Daha sonra annemin benim için bulduğu bir güzellik salonuna yazıldım ve her hafta iki kere gittim.Saçlarımı türlü renge boyattım ve su an sarı renkte en azından artık güzeldim.Okula yaklasınca arabayı otoparka park edip arabadan indim.Okula girdiğim an gözler bana döndü ben ise gayet rahat bir şekilde bizimkilerin yanina gittim.Uras birden üstüme atladı Uras benim en yakın arkadaşlarımdan birisi çocukuluğumdan beri arkadaşım ben nereye o orayaydı hep.Uras benden ayrılınca gidip Maya ve Dora'ya sarıldım onlardan en yakın arkadaşlarım.Bide tabi Efe ve Arda var onlarda en yakın arkadaşlarım bi aralar Arda beni seviyodu ama sonra bunun hata olduğunu anladi neyse banka oturduktan sonra gözüme bi çocuk çarptı gözleri kahverengi olan bu çocuğun saçları da sanki özenle dağıtılmıştı.Bu kim diye sordum kızlara onlarda birden o çocuğa bakıp bana döndüler Aras Doruk bu okulun sahibinin torunu dediler.Benim ağzımdan ise sadece Oha çıkmıştı.Birden Aras denen çocuk bana dönüp yanındaki arkadaşları ile bize doğru gelmeye başladı. Banka yaklaşınca ayağa kalktım ve burun buruna geldik...
O an onun o kahverengi gözlerine baktım ve nefesim kesildi içimden abii ne kadar yakışıklı çocuk dedim djjhd.Ama simdi ona bir soru sordum ne oldu ve kimsin dedim salağa yatarak😉 tabi bana bakarak sen kimsin asıl dedi bana bir adım geri çekilip elimi uzattım ve Arya Demir Demir holdingin yeni varisi dedim gülerek oda elini uzatıp Uras Doruk gördüğün okulun ve Doruk holdingin namıdeğer yeni varisi dedi ve güldü elimi sıktıktan sonra bir banka oturduk yanindaki arkadaslari ile de tanıştım çok tatlılardı adlari Kuzey ve Güney (kardeşler njdjdj) ve Melis'ti kiz güzeldi ama Aras'a karşı bi zaafı vardı sanırım aman ne diyom ben hem banane dimi acaba Aras'ın sevgilisi varmı maşallah o kadar yakışıklı ki sevgilisi olmaması içten değil zil çalınca sınıfa çıktık Dora kulağıma yaklaşarak sevgilisi yokmuş dedi bende ona dönüp kimin? dedim oda sence diyince anlamıştım haa şu Aras'ın mı dedim oda evet dedi gülerek ee nolmuş yoksa banane dedim Dora dönüp belki ayarlarız sana dedi kahkaha atarak Arda dönüp hayırdır bakışı attı bende sanane bakışı atıp Dora'ya döndüm ve unuttunmu bu okula yine gelme sebebim intikam intikam ve intikam Dora böyle bişeye asla izin vermem yani umarım dedim ve sınıfa girdiğimizde gözüme en arkadaki kişi çarptı....
Selammm umarım bu ilk bölümü beğenirsinizz şimdilik hoşçakalınn...
Diğer bölüm karakterler olucakk.🌙☁🌟🔥💎📚📖

DEVRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin