In acest capitol vreau sa enumăr câteva din miile de motive pentru care spun ca unele fete sunt naşpa. Prin ,,naşpa,, , cuvânt folosit in mediul urban pentru a exemplifica sentimentul de neplacere pentru cineva sau ceva, ajută enorm in ocolirea cuvintelor licenţioase şi de prost gust ,mai exact înjurături urbane, aşa ca ,,naşpa,, e cea mai buna alegere. Acuma desigur prin naşpa poţi gândi ca înseamnă mai mult decât simplă neplăcere pentru cineva sau ceva. De exemplu ca sa revin la subiect, acum o luna sau mai mult nu mai ştiu exact am întâlnit o fata( suna a poveste de iubire nu?) şi din întâmplare am observat ca şi ea joacă baschet la fel ca şi mine. Mi-a plăcut din prima şi fizicul ,adica nu neapărat ca eram vreun pervers dar pur şi simplu chipul ei nu ma respingea şi am decis sa o bag in seamă. Ok, de aici începe abureala, ceva vrajeli ,puţin umor şi din astea şi din alealalte eh până la urmă trebuia sa se lase cu o relaţie. Problema era imensă aici. Eu eram împreună cu o fata de vreo 2 săptămâni dar nu prea îmi mai plăcea de ea ,pur şi simplu la început mi-a plăcut şi apoi descoperind caracterul , care dimpotrivă, nu era ,,naşpa,, am încetat sa o mai plac, nu ne pitriveam. Dar daca ma desparteam de ea in weekend era foarte riscant . De ce? Pei... Vineri am luat decizia de a rămâne cu Răduca( numele de familie- tipa de la baschet) şi încă eram cu jessy dar nu puteam sa ma includ intr-o relaţie când sunt deja in una. Asta ar fi fost motivare sufletească de a rămâne cu Raduca. Eu sambata aveam un concurs in Buzău şi din întâmplare eu cantam cu ea . Era festivalul de Francophonie bla bla bla. Şi aveam de stat 2 zile acolo . Jessy cum e super sensibila dacă ma departeam de ea nu mai cânta ...ştiu suna a comportament de golan din partea mea dar nu puteam sa dau cu piciorul la muncă depusa pentru a ajunge aici. Aşa ca i-am acordat jessy-căi ultmele clipe frumoase de îndrăgostiţi, am dansat cu ea pe ritm de blues am dormit împreună am avut clipe frumoase...dar înăuntrul meu nu neapărat Raduca ma făcea sa ma despart de ea, ci sentimentul acela ca nu e ceea ce vreau eu şi ca de multe ori fac alegeri proaste in materie de fete.
Ok hai sa derulam un pic până la momentul in care i-am spus ca vreau sa ma despart de ea ,asta fiind marţi. Pe scurt a plâns mult şi bine şi eu m-am simţit groaznic ca am văzut-o in ce fel plângea chiar şi după 2 săptămâni eu fiind primul iubit al ei . M-am pus ,,pe combinaţii,, din nou termen de stradă, şi ne-am vazut, ne-am şi sărutat, fata aia chiar găsea atracţie la mine nu glumă, nici nu am apucat sa îi detaliez ce simt pentru ea ca a şi sărit cu botul la mine.
Acum sa revin la partea cu ,,de ce e naşpa?,, Este naşpa deoarece mi-am dat seamă ca e cam fake, pitzi. Mi-a spus din prima săptămână ca ma iubeşte. Ok aici punem puţin pauză şi derulam înapoi până la ,,ma iubeşte,, . Ce-ai facut ma nene mă? Iubeşti ? După o săptămână? Mie mi-a luat un an sa îmi dau seama ca îmi iubesc câinele pe care il aveam de vreo 2 ani şi tu ma iubeşti?
Aici pot deschide un mare subiect pe tema asta . Eu i-am mărturisit după declaraţia ei ca sunt alergic...la vrajeli şi ca nu vreau sa stau cu o fata care are impresia ca sunt cu ea pentru miştocareală. A ţinut o luna deoarece i-am jucat jocul ,am facut şi eu pe drogatul iubitor şi i-am băgat şi eu dastea : ,,mai laif,, ; ,,te quero mucho,, vrajeli europene. Dar până la urmă ea nu a mai răspuns la mesaje ( motivul era ca Raduca credea ca ma dau la o prietenă de a ei prin simplul fapt ca înainte sa o cunosc pe ea am vb cu acea fata) şi am zis ca nu am nevoie de aşa nişte persoane atât de ,,iubitoare,, şi s-a dus dracu si ea
Şi uite aşa eu baiat bine ,finuţ( bine fără cocălarimi). Sunt sincer ,muzical, invat destul de bine ,dar astea sunt doar părţile bune. Ca orice om şi eu am părţi rele pe care unele persoane le suporta altele nu. Sunt foarte nervos de multe ori fără motiv , nu ştiu dacă are legătură cu zodia mea ,gemeni, sunt pe 2 iunie '99 ,sunt uneori gelos,mai mereu ,nu sunt gelos pe oamenii care au succes şi care ştiu mai multe decât mine ,ci pe acele persoane care au un caracter de stradă bine definit prin relaţii de specificitate de golănie şi care au mereu prietene sau respect de la.alţi oameni de seama inteligenţei lor. Nu înţeleg ce poti aprecia la un astfel de caracter? De fel am mereu argumente care relationeaza cu raţionalitatea, şi asta enervează multă lume. Mereu trebuie eu sa am ultimul cuvânt, atunci când ştiu nu şi atunci când sunt depăşit de subiect.
Dar sunt şi un tip cu vorbele la el, sincer , care apreciază oamenii sinceri şi ,,nemachiati*,, adica persoanele care nu se ascund după o coperta proastă când defapt după acea coperta se află adevăratul conţinut. Îmi place persoanele care nu vor sa ascundă ce sunt ele.
Iubirea ,materia cea mai complexă in materie afectivă, ce schimbă oamenii, de fel in bine, şi care reuşeşte sa ne ţină uniţi pe noi, oamenii.Am terminat inca un capitol sper ca va place ,aştept comentarii şi păreri.
CITEȘTI
Ochiul De Şarpe
RandomO povestire despre lucrurile care par a fi normale ,obişnuite dar totuşi au un alt aspect... O povestire unde mintea umană poate vedea dincolo de limite ,in care ochii văd mai multe lucruri decât vrem.