Karakterler:
1. İlayda
2. Ece
3. Merve
4. Mert
5. Burak
6. Cenk
7. Güney
8. Eylül
9.yağmur
10. SerkanYağmur, Ece, Eylül ve Cenk birer arkadaşlar. Ve okula yeni geldiler . Fakat okulda bir çete var ve bunlara düşman gözüyle bakan bir çete Onlar aslında birer zengin zübpesi. Çetenin içindekiler: Serkan, Güney, İlayda, Burak, Mert ve Merve. Ama bizimkilerin öyle bir çeteden haberi yok . Ve onların yanına tanışmaya gittiler. O da ne bizimkiler oraya yaklaştığı an çete birden geri kaçtı. Ve ordan ilayda: Gençler bu fakirlere yaklaşmayın bit bulaşır. oradan müdür gelir ve : ne oluyor burda! İlayda hemen odama geliyorsun ! Arkadaşların yeni bunlara böyle davranamazsın!
İlayda: Ama hocam ilk önce bize sataştı ve bize ezikler bitlisiniz işte . Eeee sonuçta bende kendimi korumak için böyle bir şey söyledim.
Müdür: Tamam kes çıkabilirsin.
İlayda çetesinin yanına gelir. Ve " o salaklara gününü göztereceğim."
İlayda: Gençler siz bittiniz okulun devamında bizden korkmalısın . Size abla tavsiyesi.
Yağmur dayanamaz ve: yeter be sen kendini ne sanıyorsun ?!
Çete: insannn !
Yağmur: aaaaa ciddi misin? Hiç benzetemedim şahsen. Senin saçını başını yolarım pis şeytan.
Okul zili çalar ve herkes sınıflarına girer. O da ne! Hiç olmaması gereken şey. İlayda ve Yağmur aynı sınıftalar o da yetmezmiş gibi aynı sıradalar. Yağmur panonun yanındaki tarafa oturur. Ögretmen derse girer. Yağmur panodan bir iğne alır ve cebine koyar. Matematik ögretmeni çok sinirli biri ve dersin bölünmesinden hiç hoşlanmaz. Ve Yağmur bunu bildiği için,cebinden iģneyi çıkarır ve İ laydanın bacağına saplar. Ve oradan bir çığlık sesi gelir. Nermin öğretmen : Ne oluyor orada? İlayda hemen buraya gel ! Neden çığlık atıyorsun? Derhal sınıftan çık ve ders bitene kadar da sınıfa gelme. Ve ceza olarak da kantinde garsonluk yapacaksın ! İlayda: Ama hocaaaam ...
Yağmur oradan pis pis sırıtır. Teneffüs zili çalar . Yağmur, Ece, Eylül ve Cenk de bir çete kurarlar. Öbür çeteye karşı gelirler.
İlayda çetesine: bunlara bulaşmayalım bunlar yüzüne başıma gelmeyen kalmadı.
Serkan: nasıl yani ilayda bu eziklerden mi korkuyorsun?
İlayda:tabii demesi kolay. Müdürden azar işittim , bacağıma iğne yedim ve nermin hocadan da ceza aldım.
Güney: yok daha nelerrr. Bu cenk çok zeki . Eylül ve ece de hoca ders boyunca onlar ile ilgilendi.
İlayda: Ayneen ben kapıyı dinledim hocanın ağzından yağmur isminden başka isim çıkmadı yağmur da yağmur!!
Ve günler hep böyle geçer.