Takip

31 5 0
                                    

Bizim çete karşı çeteye kendi aralarında zübpe çetesi diyorlar.
Cenk: güyah zübpe çetesinden korkacaktık. Ama tam tersi oldu. O çete bizden korkuyor.
Yağmur: ooooohh canımada deysin korksunlar tabii.
Eylül: arkadaşlar bu zübpe çetesi bir şeyler peşinde baksanıza fısıldaşıp duruyorlar en iyisi biz bunları takip edelim.
Çete:bencede sana katılıyoruz.
Ece: ne zaman takip edeceğiz?
Eylül: bilmiyorum . Okul çıkışı uygun.
Ece: bencede...
Zil çalar ve cenk ders boyunca çeteyi izledi . Ve zil çaldı cenk çantasını aldı ve heyecanla: hadi hadi çabuk olalım kaçıracağız.
Ece: dur biraz sakin ol da aralarında serkan yok serkanı bekliyorlar.
Serkan da gelir ve zübpe çetesi yola koyulur. Bizimkiler de takibe başlar. Zübpe çetesi karanlık , yıkık bir binaya girer.
Yağmur: arkadaşlar buraya girmeyelim burası çok karanlık ve ürkütücü bir yer.
Cenk: Hayır!  Olmaz onların ne karıştırdıklarını bulmalıyız.Hadi giriyoruz.
Ve içeri girerler. Fakat orada kimseyi bulamazlar . Hiç bir ses seda yoktur. Yağmur tedirgin bir ses tonuyla: yaaa hadi gidel artık korkuyorum. Ve çete evlerine hayal kırıklığı ile döner. Zübpe çetesi onların gittiğini görünce evlerine dönerler.
Cenk: sonra bir daha takip ederiz. Şüpheli göründükleri zaman.

Sandığın SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin