Sandığın üstündeki kilit Yamur'a tanıdık geldi. Biraz düşündükten sonra : bir saniye bu kilit bu kilit bana bir yerden tanıdık geliyor.
Eylül: nasıl yanii?
Yağmur: evet. Ama nereden tanıdık geliyor bilmiyorum. ..
Yağmur'un aklına gelir ve : bulduuuummmm...
Cenk: neyi buldun?
Yağmu: bak bu elimdeki kilit ile anahtar takım. Bu anahtarı bana biri vermişti. Belki bir şans açılır açmayı deneyelim mi?
Ece: olur olur!
Hemen açmayı denerler. Ve o da ne sandık açıldı...
Yağmur: ama bu... bu emre'nin resimleri ve de benim ... nasıl olur?
Cenk: ne diyosun? Ne ? Nasıl olur?
Eylül: Emre kim?
Yağmur: eski sevgilim. Ama artık yok.
Cenk: eee sonra ne oldu?
Yağmur: kayıp. Hiç izi yok ama herkes öldü diyor.
Ece: artık şu poşeti açsak mı acabaaa?
Poşeti açarlar ve o da ne ceset askında yağmur'un sevgilisine ait
Yağmur daha fazla dayanamaz ve bayılır . Yarım saat sonra ayılır ve : yeter ya off dayanamıyorum . Hemen polisi arayalım.
Ve polisi ararlar . Polis bir kaç araştırma yaptıktan sonra : sizin şüpheli gördüğünüz birileri varmı?
Yağmur oradan atılır: var var zübpe çetesi.
Polis: zübpe çetesi mi?
Yağmur: okuldan bazı öğrenciler isimleri şunlardır:Serkan, Güney, İlayda, Burak, Mert, Merve
Polis:Teşekkürler biz okulda yeteri kadar araştırma yapacağız. Polis okula gider. İsimleri verilen öğrencilerin parmak izlerini alır. İki haftalık araştırmadan sonra verilen altı kişinin katil olduğu sonucuna varır. Ve öğrencileri tutuklar. Arkalarından Yağmur sonunda layıkını buldunuz pis katiller. Diyerek arkalarından el sallar. Ve ağlamaya başlar. Arkadaşlarıda Yamur artık ağlama tutuklandılar işte. Diyerek Yağmur'u teselli ederler. ..THE AND..................:)
Yazarlar: 1.Elif Zehra CANBULAT
2. Zührenaz CANBULAT