Ryland's deel
"Jongens ","opstaan !!" roept Will. Ik kruip uit mijn bed en krijg al een flist op mijn gezicht. "WILL! " zeg ik boos. "Voor de fans" zegt Rocky al lachend. "Wie zegt dat ik mooie ..." zeg ik en ik ik stop al praten, want Rocky toont een foto van een heel mooi meisje. "Wauwie!","ik wist niet dat ik zo mooie fans kan hebben " zeg ik. "Ik ook niet " zegt Rocky a lachend. "Bro",'niet grappig " zeg ik boos tegen Rocky. "Sorry bro" zegt hij. "Het is je vergeven" zeg ik met een lachend gezicht. "Je nam me weer beet hé " zegt Rocky al lachend en hij springt op mijn rug en we beginnen hard te lachen. "Selfie? " vraag ik. "Uhuh" zegt Rocky al lachend. Ik open snapchat en we trekken samen een foto al lachend. "Kijk","het meisje van daarjuist zag het en stuurt een foto door" zegt Riker. Ik neem vliegensvlug mijn telefoon en kijk naar de foto waar ze mooi op lacht. Ik staar er naar toe. "Jongens ","we moeten de metro nemen " zegt Will. We gaan naar buiten en doen onze kappen op, want de fans mogen ons niet zien. We gaan naar het metrostation en nemen de eerste metro die we hebben. We stappen op en doen onze kap af. Gelukkig, ze zagen ons niet.
Ariana's pov
Ik ren alle trappen af en ik ren door de deur van de metro. Oef, juist op tijd. "Mag ik hier zitten " vraag ik vriendelijk aan een jongens die op zijn gsm zit. "Natuurlijk hoor " zegt de jongen lief en hij kijkt eens naar mij. Ik durf niet terug te kijken, want ik ben te verlegen daarvoor. "Wat is je naam?" vraagt de jongen . "Ariana" zeg ik lief. "Mijn naam is Ryland" zegt de jongens terwijl hij voorzichtig zijn kap af doet. "Mooie naam ","ik ben zot op iemand die Ryland Lynch heet" zeg ik blij. "Dat is toevallig " zegt je jongen. "Waarom? " vraag ik. De jongen doet zijn kap af en ik kan mijn ogen niet geloven...
Ryland's pov
Ik doe mijn kap af en zie dat Ariana hard begint te lachen. Ik moet een beetje lachen en dan zie ik het! Het is dat mooie meisje van Snapchat. Ik wil haar een knuffel geven, maar ze is ondertussen al weg. Ze klopt op het raam en ik kijk achter me . Het is ze en zwaait eens, want de metro rijd weg. Ik kijk naar beneden. Rocky ziet het. "Bro","wat is er" vraagt hij. "Dat meisje daar juist was dat meisje van Snapchat " zeg ik al zuchend en zet weer mijn kap op. "Je vind wel een ander meisje " zegt Rydel tegen me. "Misschien komt ze kijken " zegt Rocky en hij geeft me een knuffel. "We moeten af jongens " zegt Rydel. We zetten onze kappen op en gaan terug naar buiten...
Ariana's pov
Waarom heb ik nu zijn nummer niet gevraagd! Wat was ik weer verlegen zeg . O daar is mijn beste vriendin Blondina. "Hy bestie! " zegt ze enthousiast. "Hy" zeg ik verdrietig alsof mijn hond is gestorven. "Wasser?" vraagt ze. "Oh","niks hoor " zeg ik al liegend. "Je liegt " zegt Blondina. "Inderdaad ","je liegt " zegt Emmanuel, het vriendje van Blondina, die ik eigenlijk serieus haat. Één dag kap ik zijn hoofd eraf door mij . "Wat wil jij nu weer zeggen " zeg ik dwaas terug. "How how ","word ons Aria weer een beetje boos" zegt Emmanuel lachend. Ik wil hem een slag geven, maar Blondina komt tussen ons 2 . "Kalm" zegt ze. Ik kijk boos naar Emmanuel. "Emmanuel ","ga maar al naar school " zegt Blondina . "Maar schat " zegt hij. "Pff" zegt hij . Hij gaat weg en ik voel me nu wat beter op gemak. "Wat is er ","ik maak me zorgen" zegt Blondina . "Ik ben daar juist Ryland tegengekomen en ik ben dom geweest om niet te vragen op een foto te vragen" zeg ik verdrietig . "Ik weet dat het vandaag je verjaardag is en daarom hebben ik en je nichtjes iets gekocht voor jou" zegt Blondina blij. Ze geeft me een kleine brief. Ik doe het open en zie tickets voor r5 vanavond. "Neeee ","serieus ","meen je dit echt " zeg ik al huilend. Ik geef Blondina een dikke knuffel en alle mensen kijken naar ons. "Misschien beter vertrekken hé " zeg ik al lachend. We gaan al lachend naar buiten en gaan nu naar school...
Rylands' pov
Lap, we staan hier nu voor een gesloten winkel waar Rocky en ik graag koffie drinken. We kijken eens en er is geen licht. "Mijn dag kan niet meer erger zijn dan nu" zeg ik verdrietig. Ik moet zuchten. Rocky en Riker geven me een dikke knuffel en dan horen we een geluid. "Waarom wachten jullie hier? " vraagt een man. Het is de directeur van de koffie zaak. "Euh","meneer wij zijn r5 en ik ben Ryland en wille hier iets drinken","want u zaak is geweldig ","snapt u" zeg ik vriendelijk. "Bekenden mensen die hier willen drinken" zegt de man. Hij kijkt rond. "Kom binnen " zegt hij. We gaan rap naar binnen en de man doet de op slot en doet het licht uit zodat het lijkt dat hier niemand zit . "Gezellig " zegt Rocky al zuchtend . "Ryland "," wil je eens op een foto " zegt Will. "Natuurlijk hoor" zeg ik blij. Ik doe een gekke pose en Will trekt een foto. "Mag ik eens zien?? " vraag ik. Ik ga naar Will en hij toont de foto. "Zet hem maar op Instagram " zeg ik blij. "Oké " zegt Will. Hij klikt op het linkje en hij staat nu op Instagram. Meteen like ik hem en het meisje ook . "Het meisje reageert " zegt Rocky blij. "Laat ziek! " zeg ik. "Looks amazing my Ryland babe " lees ik. "Ooww ","ze ziet je echt zitten " zegt Riker al lachend. Ik moet eens lachen. "Ik weet toch dat ik ze nooit ga ontmoeten ","ik bedoel","opnieuw dan" zeg ik verdrietig . "Bro","geef het toch niet op" zegt Rocky. Ik zucht eens. "Het komt goed","we zijn er voor je","je vind wel iemand anders" zegt Ellington. "Dat is niet waar","ik be nog nooit zo verliefd geweest op iemand zoals haar" zeg ik. "Dat zien we" zegt Rydel al lachend. "Alles klopt aan haar","haar haren","haar lach","haar mooiheid","zo iemand zoek ik jongens" erg ik blij. "Je bent kieskeurig ","dat zal moeilijk zijn om iemand zoals haar te vinden ","heeft ze geen Facebook of zo" vraagt Rocky tegen mij. Ik doe mijn schouders op en neer. "Ik weet het niet" zeg ik. "Vraag het via snapchat" zegt Rocky. "Doe ik ","thanks bro" zeg ik blij tegen hem . "Zou je beter eerst niet eten Ry? " vraagt Riker. "Dat kan wachten " zeg ik gehaast. Ik wil rennen maar mijn moeder, Stormie staat voor me. "Eerst eten " zegt ze. Ik zucht en pak een bord en kies wat eten. Ik zet me neer en stuur een foto naar Ariana met de vraag hoe ze noemt op Facebook. En nu hopen dat ze snel antwoord! Ik mis ze nu al een beetje...
Ariana's pov
"Blondina!" zeg ik blij. "Wat wat wat ","is Ross dood?" vraagt ze met paniek. Ik moet lachen. "Nee ","Ryland stuurt me fucking een snap! " zeg ik blij. "Nee!" zegt ze. "Ja","kom we kijken samen" zeg ik blij. We openen Ryland's snap en we kunnen onze ogen niet geloven. Hij vraagt me gewoon mijn naam op Facebook! Hij wil me als vriend! Snel stuur ik een foto duur van mijn facebook en meteen krijg ik een vriendschap verzoek van Ryland. Ik neem hem aan en staat nu ook officieel tussen mijn vrienden . "Ik zou dit nooit zeggen","maar nu ben ik jaloers op je" zegt Blondina. "Dat hoeft niet hoor","voeg hem ook toe! " zeg ik blij. "Zou Emmanuel dat wel leuk vinden?" vraagt ze . "Blondina","Emmanuel zegt toch niet met wie je bevriend mag zijn en welke niet ","laat je niet doen meid! " zeg ik. "Je hebt gelijk Ariana ","ik doe het! " zegt Blondina. Maar op fat moment komt Emmanuel. "Doe het snel" zeg ik haastig. "Doe jij het snel " zegt Blondina. Ze geeft snel haar gsm aan mij. "Hy babe" zegt Emmanuel. "Hy schat" zegt Blondina met een rare blik. "Is er wat? " vraagt Emmanuel . Blondina knikt van nee. "Oké " zegt Emmanuel. "Mijn vrienden zijn er ","tot later" zegt hij en hij rent weg. "Niet dat ik hem haat","maar hij doet toch wat raar de laatste tijd vind je niet " zeg ik. "Er zal wel niks zijn hoor" zegt ze. "Daar ben ik niet zeker van Blondina " denk ik