Ryland's pov
Daar stond ze dan ,Ariana! Op de eerste rij! Ik kan mijn ogen niet geloven, ze is zo prachtig . "Ryland ","succes","bro!" zegt Rocky snel en ik loop het podium op. "Goedenavond België!!! " roep ik uit en mijn muziek begint te spelen . Alle meisjes beginnen hard te gillen en ik begin ieder meisje van de eerste rij een handje er bij Ariana en geef ze een dikke knuffel. Ze begint te huilen en zegt zacht 'I love you!" . "I love you to Ariana " zeg ik terug en ze begint nog verder te wenen . Ik kruip er weer op en begin mijn show te doen. "Voor ik mijn laatste liedje ","Fall Back In Love speel ","wil ik iets vragen aan een speciaal meisje! " zeg ik hard. "Wil alsjeblieft Ariana Wilson eens komen" vraag ik. Ariana komt naar buiten en snel haal ik mijn cadeau voor haar. Ik kom terug en zie haar glimlachen. "Ariana","ik wil je iets vragen","iets erg belangrijk " zeg ik en snel haal ik een doosje uit mijn handen . Ik kniel me neer voor haar en vraag "wil je mijn meisje worden? " .
Ariana's pov
Ik kan niet geloven dat hij met mij een relatie wil. "Natuurlijk wil ik!!! " zeg ik en ik geef hem een dikke knuffel. Iedereen begint te klappen en we kijken in elkaars ogen. "Kom je effe mee?" vraagt Ryland lief. Jij neemt mijn hand vast en we lopen samen tot zijn loge. Ik kom binnen en ik kan mijn ogen niet geloven! "Het is hier zo prachtig" zeg ik zacht tegen Ryland. "Even prachtig als jij " zegt hij lief en ik begin een beetje te blozen. "Ariana","bloos jij nu?" vraagt Ryland. Ik knik verlegen en geef hem een erg dikke knuffel. "Zeg","moet jij niet naar de jongens kijken en natuurlijk ook Rydel! " vraagt hij lief. "We kijken toch samen via het gordijn of niet soms? " zeg ik enthousiast. "Wat een goed idee!!! " zegt Ryland en hij geeft me een dikke kus op mijn wangen . We gaan samen hand ik hand achter het gordijn staan kijken naar r5. Ik sta heel aandachtig te kijken en ik zie dat Ryland soms naar me kijkt en ik lach terug.
***
Na het concert gaan we samen het podium op en iedereen klapt nog eens hard voor ons allemaal. We rennen naar de tourbus en gaan zitten. "Wat een dag!" zegt Riker zuchtend . "Bro","het was een lastige dag dat ik haar zou krijgen " zegt Ryland met een lachje. "Ariana's kleedje is geweldig" zegt Rydel lief tegen mij. "Auw","thanks Rydel!" zeg ik blij en ik geef haar een dikke knuffel. "Ariana?" vraagt Ryland lief. "Jah babe" zeg ik lief terug met een brede glimlach . "Hoelang heb jij nog school? " vraagt Ryland. "Auwww","normaal morgen mijn laatste dag ","waarom vraag je dat " zeg ik nieuwsgierig als antwoord. "Ik kan echt niet zonder mijn schatje ","welke richting doe je " vraagt Ryland met een lachend gezicht. "Euhhh ","BSO" zeg ik voorzichtig . Het is helemaal stil in de kamer, we horen alleen de bij zoemen. "Ryland ","dit meen je toch niet hé ","ga je nu echt uit met iemand uit BSO! " zegt Riker. Ik begin de aandacht te trekken door wat te kuchen en meteen kijkt weer iedereen naar mij. Alle 14 ogen worden op mij gericht, staren en staren en staren. "Het was maar een grapje " zeg ik al lachend en iedereen lacht onmiddellijk mee. "Wauw","dat is zooo grappig ","je bent echt gemaakt voor ons broer Ryland " zegt Ross. "Dank je jongens " zeg ik blij en meteen geef ik ze een dikke knuffel! Zo hard als ik kan ze kan knuffelen.
***
Ryland's pov
We zijn momenteel in Oosteeklo, waar Ariana woont. Ze heeft een prachtig huis en we mogen zelf binnen. "Jullie hebben vast dorst ","wat willen jullie " zegt Ariana stil. "Voor mij een biertje " zeggen Ellington, Riker, Ross en Rocky in koor en meteen begint iedereen hard te lachen met ze. Ze geeft ze een biertje. "Voor mij water" zegt Rydel. "Voor mij ook babe" zeg ik lief en ik leg mijn armen rond haar buik. "Oooow","babe" zegt Ariana en meteen geef ik haar een kus op haar zachte wangen. "Babe","je hebt zachte wangen " zeg ik verlegen. "Ooow","babe " zegt Ariana romantisch. "Ik wist niet dat mijn idool zo romantisch is " zeg ik enthousiast. Iets te veel te enthousiast. "Ariana " roepen mijn ouders. "Jongens","snel in de kast " zegt Ariana snel . We horen snel een stem als we de kast Ariana en haar ouders praten en dan doen de ouders de kast open. "Oh neeh " zeg ik. "Wat doen ze hier ","is dat R5 en Ryland " zegt mijn moeder. Ariana knikt voorzichtig. Meteen beginnen haar ouders ons te knuffelen! 'Wat is hier aan de hand ' denk ik. "We zijn erg grote fans van jullie " zegt de vrouw enthousiast. "Bedankt " zeg ik blij en ik neem Ariana's hand vast. "Wacht","Ariana ","ben jij met Ryland!? " zeggen haar ouders in koor. Ik hoor Ariana zuchten en knikken. "Oooooohhhhh","onze babe heeft eindelijk iemand gevonden " zeggen haar ouders enthousiast. Ze beginnen haar te knuffelen. "Mam","pap","zouden we beter niet slapen " zegt Ariana terwijl ze gewurgd word. We gaan naar boven en ik leg 5 matrassen bij mij en we hebben juist genoeg plaats. "Ryland","kom je bij mij liggen " vraagt Ariana heel blozend . "Maar natuurlijk babe " zeg ik blij terug en ik doe mijn sexy boxershort aan bij de andere jongens . Ik kom terug en zie Ariana lezen in 'paper towns'. "Is het mooi boek?" vraag ik terwijl ik een nieuwsgierige blik toewijs. "uhuh" zegt ze zacht en legt haar boek op de stoel naast haar. "Slaapwel " zegt ze en ze doet haar ligt uit. Ik leg mij neer en geef een kleine kus op haar wang . Ze lacht eens en geeft een kusje terug. Ik leg mijn kap naast mij en leg mijn hoofd op haar hoofd en denk na: 'hoelang zal dit nog duren '. Maar veel dacht ik niet, want na 10 minuten lag ik ook, net zoals de andere vast te slapen...