Když Katy vše řekla Davidovi, David se ji zeptal jestli by nechtěla jít bydlet k němu.
Pokrčila rameny, že neví. Autobus byl už dávno pryč, a Davidovo rodiče v práci.
Tak David vzal Katy za ruku, a šli k němu domů. Uz byli před domem, a Katy se dívala, jako by to bylo světové dílo. Řekla:" Páni, to je nádherný domek. Takový jsem si vždycky přála mít." namítla.
David jí odpověděl:" Tak teď si to přát nemusíš, teď to budeš mít."
Katy se na něj podívala a rozpačitě se usmála. Po chvilce ho obejmula, a dala mu pusu na tvář. David se celý začervenal. Odemkl vrátka, Katy vstoupila do dvora. Rozhlížela se po nádherně posekaném trávníku. Měli pejska Luxu, který neposlouchá. Přiběhl ke Katy, a začal okolo ní skákat. David řekl:" Luxo! Dost!" a v tu ránu Luxa zalezl do své boudy. "Cože? On mě nikdy neposlouchá a teď jo.. Asi je to tím, že si tu ty Katy."
Katy se znova koukla na Davida a už chtěla něco říct a.. " Davide pomoc! Jau! Začíná mě bolet strašně hlava!" David ji vzal do náruče a odnesl jí domů. "Katy to bude dobrý, nebuj se." Katy přikývla a stekla jí slza po tváři.
David jí slzu utřel, a přenesl jí do svého pokoje. Položil ji na postel, a začal jí utěšovat. V tu ránu přiběhla Davidovo máma, a zařvala na něj proč není ve škole. Vlasy jí lítaly sem a tam. Pak uviděla Katy jak leží u něho v posteli a krvácí. "Pane bože! Co se stalo?!" přiběhla k posteli. Zavolám záchranku."
"Mami, nee!" zakřičel na mámu David. "To nemůžeš, ona.."
David neodpověděl větu.
"Co? Co? Co se vůbec stalo? Davide přines mi namočený kapesník." David se rychle zvedl a běžel do koupelny namočit kapesník. "Mami, stalo se to tak, že já jsem šel na autobus, a viděl jsem plačící dívku, tak jsem tam šel a byla tam Katy. Zeptal jsem se jí co se stalo. A Katy mi odpověděla, že nějací kluci jí sebrali vše. A nakopali jí."odpověděl...
"Kopali ji do hlavy?"
"Ano..." odpověděl David.
"Vždyť má krvácení do mozku!"
Zakřičela Davidovo máma.