Part.6

34 2 0
                                    

"--Akan kahwin"

Tersembur air minuman yg diminum Tiffany."WHAT?!",serentak Jungkook dan Tiffany.

  "Bukn awal lagi..minggu dpn lahh..tk pyh terkejut",kata Encik Jeon.

Tiffany memuncungkan bibirnya.

JUNGKOOK POV

E budk ni...jgnlah buat mcm tu.Comel jadinya.><

Tapi aku membantah dgn rancangan mama,papa,Makcik Hwang dan Pakcik Hwang.

"Papa!Awal sgt lah",aku mula membantah.

Tiffany mengangguk tanda bersetuju dgn kata-kata aku.Tetapi..aku mcm ade rse yg aku ada perasaan terhadap Tiffany.

Wait..Apa kau ckp tadi Kookie?Ah lantaklah

TIFFANY POV

Yahh!!aku taknak kahwin dgn budk ni..aku rse kitaorg masih muda nak berkahwin.

  Oh please.Tapi dia hensem dri yg lain...huh?ape kau ckp tdi Tiff?kbat lahh cani.Aku msih ade V.Itu un kitaorg cp.Tkdelah nak rncg kahwin bagai.

"Omma please..Tiff tknk kahwin dgn dia",aku merayu dkt omma.

Tpi.......Jungkook tdi ckp 'awal sgt' (?)knp dia ckp mcm tu?!!Dia gila ke?Nsib kau hensem wahai Jeon Jungkook a.k.a Kookie.

Aaaa!Mengarut lah aku ni…aku tknk T_T

AUTHOR POV

Ibubapa msing2 menggeleng dgn kerenah anak2 mereka.

Tetapi Encik Hwang tegas."No!Semuanya muktamad"

"HA?!",Tiffany menjerit.

Jungkook sedikit tersengih.Bisik hati Jungkook,senang lah aku nak kacau dia

Tiffany menutup mukanya.Tak mampu lagi membantah dgn keputusan omma and appa nya.

~×~×~×~×~×~×~×~×~×~×~×~×~

Keesokan harinya..

Pihak perempuan pergi membeli baju perkahwinan utk Jungkook dan Tiffany.Jungkook dan Tiffany terpaksa mengikut kehendak omma and appa sendiri.

Tiffany bermalas-malasan.Lain pula dgn Puan Hwang dan Puan Jeon.Mereka terlalu gembira.Mcm overdose un ade.

    ~•~•~•~•~
Lain cerita dgn pihak lelaki.Jungkook sedikit gembira,menyampah,malas byk lagilah.Tapi Encik Hwang dan Encik Jeon bersungguh-sungguh.

  To be continued

Sorry pendek.Author takde masa nak buat.Sorry klau ade typo

[#]please_vote

All I Want Is YouWhere stories live. Discover now