I.
Do čekárny vstoupí sestra a volá: "Pan Dupal!"
Nikdo se neozývá tak volá znova.
Najednou vyleze ze záchodu chlap a sestra se ptá: "Vy jste Dupal?"
"Ne, já jsem chcal!"II.
"Pane doktore, já se hrozně bojím, je to moje první operace."
"Já vím, jak Vám asi je," praví chirurg "moje také".III.
Během návštěvy v blázinci se ptá návštěvník ředitele, podle jakých kritérií bude rozhodnuto, zda někdo bude zavřen nebo ne.
Ředitel vysvětluje: No, my napustíme vanu vodou, dáme kandidátovi lžičku, hrnek a kýbl a požádáme ho, aby vanu vyprázdnil.
Návštěvník povídá:"Aha, rozumím, normální člověk vezme kýbl, aby to šlo rychleji, že?"
Ředitel: Ne, normální člověk vytáhne špunt... Chcete pokoj s balkonem nebo bez?"IV.
Doktor: ,,Sestro! Proč budíte toho pacienta?"
Sestra: ,,Dneska má ještě dostat prásky na spaní!"V.
Přijde žena do lékárny. Jde přímo k magistrovi a říká:
"Potřebovala bych kyanid."
"Na co kyanid?" ptá se magistr.
"Na zabití manžela." odpovídá žena.
"Na zabití manžela? Zbláznila jste se? Je to nezákonné a mohl bych přijít o licenci a ještě k tomu by nás oba zavřeli do vězení!"
Žena se na něj podívá a vytáhne z kabelky fotku manžela v posteli s lékárníkovou ženou.
"No to je něco jiného!" Říká lékárník. "Neřekla jste, že máte recept!"