VI. Děti

327 24 0
                                    

I.
Pepíček takhle jednou povídá tetičce, která je na návštěvě: "Božínku, tetičko, ty jsi ale ošklivá!"
Maminka ho okamžitě odvleče do kuchyně a tam ho sprdne: "Ty nevychovanče! Jak vůbec můžeš něco takového říct vlastní tetě? Koukej mazat     zpátky a omluvit se, řekni, že ti je to líto!"
Pepíček napochodoval do obýváku, stoupl si před tetičku a povídá: "Tetičko, mně je to líto, že jsi tak ošklivá."

II.
Honzík přijde za maminkou, že by chtěl koupit kolo.
Matka mu ale říká, že nemá peníze, ale že mu splní jakékoliv jiné přání.
Synek se toho ale chytne a přeje si, aby si zahráli na maminku a tatínka.
Matce nezbývá, než splnit jeho přání. Po dohodě si musí lehnout do ložnice jen v noční košili. S úzkostí čeká v posteli, co se bude dít.
Najednou se rozletí dveře a v nich synátor, v otcově kvádru a poroučí: "Vstávej stará, jdeme klukovi koupit to kolo!"

III.
Sedí takhle tři chlapi v hospodě a jeden povídá: "Pánové moje žena četla tři mušketýry a narodili se nám tři kluci."
"No, moje žena zase četla dvě sestry a narodily se nám dvě holky."
A ten třetí říká: "Chlapi, já musím rychle domů. Moje žena si čte Alibabu a čtyřicet loupežníků!"

IV.
V ZOO: "Tati, proč na nás ta gorila za sklem tak hnusně čumí?"
"Psst, tiše, děti! Jsme teprve u pokladny!"

V.
Ptá se máma Jeníčka: "Proč krmíš slepice čokoládou?"
On odpoví: "Aby mi snesly kindrvajíčka."

☆VTIPY☆✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat