Medya:€€ωGizemmm
Berkin yüzüne bakarken duygularımı kaybetmiştim.
Onu ne kdar özlediğimi farketmiyor değildim.
Birden Berk boynuma atılınca havada kalan elimi boynuna doladim. Kokusunun her zerresini içime çektim.
Öksürük sesiyle Berkten yavaşca uzaklaştım.
Buğra Berkle erkekçe tokalaştı ve bana döndü.-Siz tanışıyosunuz galiba..
BUĞRA'DAN
SİZ TANIŞIYOSUNUZ GALİBA dedim. Gizemin yüzü gülüverdi birden bire aşık mıydı Berk e ?
Kuzenim olan Berke e aşık mıydı bu mavi?
- Gizem benim çocukluğumun tek prensesi hayal dünyam anılarım herşeyim kardeşimden ayırmam onu dedi Berk
Kardeş deyince Gizem' in yüzü düşüverdi.
Baya aşıktı Berk'e- Özleminizi evde giderirsiniz ne de olsa Gizemler yan villada oturuyorlar dememle Berk sıçradı.
- Ciddi olamazsın bu harika diyip Gizeme yine sarıldı içimde bişeyler kopuyordu Berk her sarıldığında Gizem'e ..Arabaya geçtim yanıma Berk bindi Gizemde arkaya bindi.
Yol boyunca Gizem in ve Berkin anılarından konuşup durdular ne kdar da çok anıları varmış diye düşündüm benim daha hiç bir anım yokken. Bir süre ses gelmeyince Gizemin uyuduğunu farkettim. Berk gizemi kucağına alacakken ben engel oldum.
- Ben alırım berk sen yorulmuşsundur eve geç ben Gizemi bırakıp gelirim dedim Berk kafasını sallayıp eve ilerledi bende Gizemi kucakladim ve bahçe kapısından evlerine girdim.
Merdivenleri cikarken Gizemin teyzesi kapıdan çıkıverdi bende haliyle kucağımdaki gizemle birlikte karanlık bir yere girmiştim.
Buranın kiler olduğunu farkettim çok şükür.
Aradan beş dakika geçince yavaşça çıktım kilerden. Gizemde de ne uyku varmış biz burda onu odasına götürmeye uğraşalim hanfendi pofur pofur uyusun oh valla neyse çok beklemeden odalara bakmaya başladim.
Kapınin açık olduğu odaya baktım şansliydim burası Gizemin odasiydi
Gizemi yavaşça yatağa yatırdım. Üzerine pikeyi örttüm.
Kapıyı kapattım. Ne kadar da güzel uyuyordu aman banane uyusun uykucu.Odasini incelemeye başladim
Açık mavi ve krem renkleri hakimdi odaya duvarda bir kaç poster vardi. Ve gizemin resimleriyle dolu koca bir komidin.Elime alıp incelemeye başladım. Gözlerinin maviligi her resimde farklı bir tondaydi.
Saçları sarı gibi biraz da kumral di.
Ayağıma defter gibi bir şey düşünce albüm olduğunu idrak ettim. Ve açtığımda her yerinde Benim KUZEN Gizem in çocukluk aşkı Berki görmem uzun sürmedi. Gizemle birlikte deniz kenarında, peri bacalarında, Anıtkabirde, ve daha ismini bilmediğim bir sürü yerde cekinmis fotoğraflari inceledim Gizemin o mavi gözleri nasıl da parlıyordu Berk in yanında.
Bir hişimla albümu de alıp Gizem e bakıp odadan çıktım.
Eve geldiğimde Berk kanepede film izliyordu.
- Kuzen bıraktın mi Gizemi? Diye saçma bir soru yöneltti
- Yok kuzen hala kucağimda diye tersledim.
- Oo kuzen agresifim diyosun. Noldu Tuğçe yüz vermiyormu daha.
- Berk Tuğçeyi karıştirma kalbini kırarım.
- Tamam tamam eee anlat bakalim nasıl gidiyor hayat
- Ne olsin ışte okul la uğraşiyorm asıl sen anlat Gizem i nerden taniyosun diye soruverdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP AĞRISI
DiversosEskilerden kalan bir aşk. Karşılıksiz.. Değişen koca bir hayat.. Ve karşısina çıkan o .. Herşey şimdi başlıyor bizim hikayemizin başlangıcı bu .